Oldalak

2013. november 24., vasárnap

Életjel..

Nos, igazán meg voltam hallva mostanában és sajnálom :/ Igazából le vagyok lassulva, jön a tél, amit szeretek de ezt az átmeneti őszi, esős, lucskos rossz időt utálom... akkor már legyen hó ha hideg van... az legalább szép. Mindegy :DD A Forma-1 téli szünetre megy, és sok F1 rajongó hibernál... DE NEM ÉN! :DD Számomra továbbra is tele lesz a hétvége, hisz kezdődik a másik imádott sportom: SÍUGRÁS!!!

Amennyire nem bírom a Red Bullt a Forma-1ben, annyira bírom őket síugrásban. Az osztrákok a kedvenceim: Morgenstern(Morgi), Kofler, Loitzl, Koch <3

De bírom még Ammannt, Wellingert, Neumayert, Freundot és Freitagot :DD

Tudom, sokak számára ismeretlen nevek, de csak ajánlani tudom ezt a sportot, mert én hamar megszerettem és még hamarabb megtanultam mi a lényege is :D Szóval hajrá hajrá :DDDD

A szezon azonban végigért, legnagyobb bánatomra nem olyan eredménnyel, amit a Ferrari rajongók 4 éve várnak... de majd jövőre. Pár képpel búcsúztatnám ezt az évet.

Számomra a legszebb kép a mai napon:



Run, Grosjean, run!! :DDDD



Epic Webbo :DD <3 I'll miss this man so much...


I have ski jumping to watch from this weekend :DDD


JACKPOT! :D


HAHAHA :DD What they think during the photoshoot :)



Poor Daniel :DDDD


Poor Davide :D


Nothing to say...


Hahah :D LMFAO :D


Fernando be like: "All I want is a championship" :"D


Maybe...


HAHAHA :DDDD Loved this moment from Webbo.... <3


Let me show you have to do it :D


Like a f*cking boss, Hulk :D


Maybe you should :D


Ígérem, hamar jön a kövi rész :DDD


2 megjegyzés:

  1. Én is imádom a síugrást, pont az osztrákok a kedvenceim, s annyira sajnálom a tegnapi Kofi esést. csak megjegyzésképpen, Kofi és Kosc Manner-esek, míg Loitzl Tissot támogatott, csak Schiliri és Morgi Red Bullos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy te is szereted őket :DD
      Igazából az én legkedveltebbem Morgi, szóval azért írtam, hogy ő Red Bullos :) Gregort annyira nem csípom :D
      Osztráknak osztrák az összes, azért írtam őket egybe :DD
      De köszönöm szépen a javítást :))

      Törlés