Oldalak

2014. június 8., vasárnap

Atom...

Fuu gyerekek... nem gondoltam, hogy még egyszer csinálok ilyet, mert nem akartam többé, de a mai után muszáj.

A mai futam........ döbbenet.

Hosszú, hosszú idő után messze a legizgalmasabb futam volt, rég izgultam ennyire....

- Riccardo győzelmének nagyon-nagyon örültem, nagyon-nagyon megérdemelte.
- Lewist végtelenül sajnáltam
- Massa-Pérez incidenshez nincs hozzáfűzni valóm... lehet találgatni, kinek a hibája és miért és hogyan, de szerintem elég egyértelmű, ki hibázott.... de súlyos gondok is lehettek volna...
- Vettel szerencsésnek mondhatja magát, hogy Massa nem kaszálta be...
- A Ferrarik eltűntek.... mind a ketten futottak leggyorsabb kört de mégis sehol nem voltak. Nagy nulla az egész majdnem.
- Magnussen McLarenje is...


Na jó... ennyit belőlem 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése