Oldalak

2013. július 26., péntek

Nem véletlen.

Nem véletlenül vagyok annyira eltűnve :D és most megosztok egy titkot... az új rész sehogy nem áll :( DE NEM VÉLETLEN :D Csütörtök délután óta ott feszítek a Hungaroringen, ahogy szerintem sokan mások is :D Kegyetlen meleg van és néha nincs levegő, de imádom az érzést minden évben :) Egy valamit megosztok veletek: Van aláírásom Alexander Rossi-tól :D Ő már feltűnt a Never look back-ben, de a csütörtöki találkozás után kissé megbántam. Elég bunkó és nagyképű... De hát :D mindegy, igazából nem annyira érdekel, a lényeg hogy van :D

Lehet utálni, de a barátnőm nyert két V.I.P. jegyet a vasárnapi F1 Afterparty-ra :D BEZONY :DDD Ott fogok feszíteni vasárnap este :D :D életem legjobb hétvégéje *-*

Rengeteg képem van, egy csomó pilótáról van olyan képek amelyek olyan nagyon jók *-* majd teszek fel nektek :D Vasárnapról is ;)

Szóval gondoltam megosztom veletek, miért nincs még sehol a rész :( de megpróbálom összeszedni magamat ."D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése