Oldalak

2013. szeptember 21., szombat

Gyors kérdés.

... és nem kell rá válaszolni ha nem akartok, de ez engem nem hagy nyugodni.

Szóval... láthatóan nem vagyok mostanában aktív, ami nem véletlen. Néha- néha délutánonként depresszióhoz közeli hangulatba kerülök, pedig előtte egész nap mosolyogtam, jól éreztem magamat. Nem tudom minek tudható be ez a nagy hangulat ingadozás de zavar és nem tudok koncentrálni a sztorira. Van, hogy leülök és csak nézem a fehér hátteret a gépen és elönt a rossz érzés. Nem tudom mi ez. 

Az egyik ami miatt néha nem jön az ötlet se a Kedv mert nézem a látogatottságot és a pipákat egy-egy feltöltött rész után és elég gyatra. Ez pedig ahhoz segít, hogy egyre lejjebb és lejjebb süllyed a hangulatom és inkább bezárom az oldalt és nézek valami sorozatot. És ezért nincsen rész. Mert minek tegyem fel, minek szenvedjek, ha nem jön rá pipa? Ha összetöröm magam, hogy összehozzak valamit, és egy pipa jön és alig nyitják meg... 

Eddig imádtam, mert kaptam visszajelzést és örömmel vágtam bele, hogy na, szeretik amit írok van miért... de most. Valószínűleg ez is hozzájárul a szar kedvemhez. Simán lehet hogy én írok szarul, hogy már nincsen bennem az, ami régen volt. Meglehet! Nem hibáztatok senkit, csak nem értem...


Segítsetek megérteni, mi a baj? Mi a hiba, mit csinálok rosszul, mi a baj velem? Vagy ez csak egy mély hullámvölgy, amiből úgy tudok kilábalni, hogyha összetöröm magamat és két naponta hozom a részeket?? Kérlek segítsetek, mert nekem se jó ez a szar kedv....


Kösz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése