Oldalak

2013. október 29., kedd

Tartozom nektek...

... egy elmaradt résszel és egy indokkal, amiért ez nem érkezett meg.

Szóval, az én jelenlegi tartozkodási helyem: Olaszország, Róma.

Innen írom nektek szerény kis jelentésemet és szánom-bánom hogy nem szóltam délután, hogy este utazom a Ferrari hazájába.

Számomra különösen kedves ez az ország. Kisebb koromban rengeteget jártam oda és sok részén megfordultam ennek az országnak: Nápoly, Toscana, Szicília, Velence. De Rómába még sose voltam és ledöbbentett ez a város. Nagyon szép egyes részein és nagyon jó az idő. Az emberek kedvesek, mosolygósak és minden remek. Tegnap voltunk a Colosseumban és annak környékén, ma pedig a Vatikánban. Holnap felkerekedünk kocsival és kicsit autózunk valamerre.

Szombaton éjfélkor száll le a gépem Ferihegyen, szóval vasárnap AKÁR már hozhatom is a részt.

A másik nem titkolt ok az a vasárnap reggel. Igazából nem lepődtem meg az eredményen, nem is értem miért vártam csodát... de hát mindegy is. Nem tudom, én egyszerűen nem tudom szeretni ezt az embert. Talán azért, mert unom ezt a négy éve tartó dicsőséget, talán mert az egéz Red Bull csapat Webber kivételével úgy nem szimpatikus ahogy van, talán mert egy kicsit elvakult Ferrari fan vagyok és azt akarom, hogy ők nyerjenek. Nem tudom. Én csak halkan mormolom az imákat, hogy kapja vissza az olasz csapat a rég elvesztett kis szerencséjét.

Na mindegy, nem bőgök nektek tovább, inkább élvezem az olaszok vendégszeretetét :DD Csókollak titeket és majd írok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése