Oldalak

2014. július 5., szombat

F1 will keep you entertained

Már egy csomószor beszéltük barátnőmmel, hogy a Forma-1 kezd ritka unalmas lenni és a DTM lenyomja izgalmak és hangok terén is. (Tanúsítom, mert ott voltam a DTM Hungaroringen)

De most megdőlni látszik ez most.....

EZ AZ IDŐMÉRŐ!!!!

MI EZ? :DDDDDDDDDD MI EZ AZ IDŐMÉRŐ? :DDD

A Ferrarikat nem kommentálom, de a két Marussia mi jót mentek Q2-ben :D

Holnapra egy nagyon-nagyon-nagyon-nagyon izgalmas futamot várok *-*

-------

OFF téma: Foci

A tegnapi brazil- kolumbiai futamon minden körmömet lerágtam, de úgy végződött ahogy szerettem volna :)

Ami viszont szörnyű: Neymarnak csigolyatörése van... véget ért számára a VB...

Látszott tegnap, hogy nagyon fáj neki, de erre nem számítottam...

Reménykedtem egy jó kis argentin-brazil döntőben... de félő, hogy a németek elverik a brazilokat így, hogy Tiago Silva se játszik a következő meccsen...


Azért reménykedjünk...

Puszi :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése