Oldalak

2014. augusztus 17., vasárnap

Életjel!





sorry-11.gif (450×188)

SAJNÁLOM!!

Kicsit meg vagyok halva, hogy őszinte legyek. Az augusztust végig robotoltam, a szerdák voltak szabadnapok, amit a lovammal vagy a barátaimmal töltöttem, és alig egy-egy órám volt odaülni a géphez, és akkor sem ezt csináltam... igen rossz ember vagyok...

Mondhatnám azt, hogyha véget ér a munkám, több időm lesz, de... NOPE!
Ugyan is én idén érettségizem. És a célom nem kisebb, mint: az ELTE. 

Na igen... nem kis célt tűztem ki, amiért rendesen összetörhetem magamat nap, mint nap. DE! Meglesz! Mert akarom, csinálom, küzdök, izzadok. 

Azt tudom ígérni, próbálkozom. Nem leszek olyan gyors és aktív, mint régen, de próbálkozom :)

Most írom a 17. részt, gondolkodom, kissé fetrengek és utána ma vagy holnap fel is kerül :DDD

Addig is:

tumblr_inline_n0yf13V6q51r8e10g.gif (500×285)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése