Oldalak

2013. március 21., csütörtök

Egy kis érzelgősség

Boldog szülinapot, Ayrton!

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m3cerdR1L51r7s1qho2_r1_250.gif

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3cerdR1L51r7s1qho1_r1_250.gif 


Ma lenne 53 éves a legenda...

 Számomra ő a legjobb pilóta. Örökkön örökké. Sajnos azelőtt halt meg, hogy én megszülettem és én sajnálom a legjobban, hogy nem láttam soha futni. A rajongásom iránta körülbelül két éve kezdődött, mikor egy halott, híres emberről kellett prezentációt tartani. Akkor betéve megtanultam az egész életét és azóta kívülről. Bárki bármit kérdez róla, egyből fújom. Rengeteg futamot visszanéztem, és fokozatos megszerettem. Igaz, a mostani kedvenc pilótám Fernando, de sosem csak őt mondom, ha valaki megkérdezi, ki a kedvencem az F1-ben. Hozzá teszem Ayrton-t is. Valami megfogalmazhatatlan csodálatot érzek még így is, hogy sose láttam élőben. Sajnálom, ami vele történt. A Forma-1 legszomorúbb esete az övé. Hiányzik a mezőnyből, vagy úgy általában a F1 világából, de biztos vagyok benne, hogy nagyon boldog ott a mennyei pályákon ahol mindig ő nyer.


" Egy adott napon, adott körülmények között azt gondolod, korlátaid vannak. Majd eléred a határt, és azt mondod: "oké, ez a határ". Majd hirtelen egy kicsit tovább lépsz. A gondolataid hatalmával, az eltökéltségeddel, az ösztönöddel és a tapasztalatoddal nagyon magasan tudsz repülni. "  - Ayrton Senna

 

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3cerdR1L51r7s1qho4_r2_250.gif

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése