Oldalak

2013. augusztus 28., szerda

Videos



Ezt a videót találtam... Huh hát engem 8 perc 58 másodpercen keresztül egyfolytában rázott a hideg... nincsenek szavak...
Arra mondjuk nem jöttem rá, hogy ki az aki összeesik 2:09-nél. Ha tudjátok, szívesen várom a választ :)

A másik videó sokkal vidámabb, sokkal viccesebb :DD De ennél is van egy kérdőjel, hogy 1:08-nál az ki? Az a baj hogy még az évet se tudom megtippelni, mert akkor könnyebb lenne, ha az év meglenne...

http://vimeo.com/27232626

Enjoy ;) <3


4 megjegyzés:

  1. Szia!

    1:08-nál Mikka Hakkinen 2000-ben azt hiszem
    Ez a videó fenomenális , szuper .Hol találtad?
    Seb valami fantasztikus.
    szofi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen, a McLaren-t felismertem csak nem tudtam melyik pilóta :DD De nagyon szépen köszönöm :))
      Az egyik F1-es oldalra linkelték be és megláttam, mondom imádom :D
      Köszi még egyszer a segítséget :)

      Törlés
  2. Szia!
    Tegnap este már írtam egy kommentet, de az elszállt a semmibe... Nem kicsit voltam mérges, miután nagy nehezen bepötyögtem fél egy körül a telefonomon a kis hozzászólásomat... Nah, mindegy! Egy biztos, méh mindig hihetetlen hálás vagyok neked a második linkelt video miatt! Régebben fenn volt egy oldalon, de azt onnan leszedték, és azóta sehol sem találtam.. Szóval nagyon szépen köszönöm!! ;) A történet folytatását pedig tűkön ülve várom! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lilim :DD
      Ismerős az érzés, amit érezhettél :DD
      Én a másik videót megláttam kiposztolva facebookon, rákattintottam és onnantól kezdve csak 10* néztem újra :D
      Már kész a kövi rész csak egy kis simítást igényel :) De lehet fent lesz ma este ;)
      Pusszancs :D

      Törlés