Oldalak

2013. augusztus 18., vasárnap

What about love? - 11. fejezet


Meghoztam :D Nem sok hozzáfűzni valóm van :) 
Just enjoy :D :*



11. fejezet - Mykonos II.

- Mehetünk. - kiléptem a fürdőszobából, miközben kezemre rángattam a karkötőket.
- Hova? - Fernando tovább kapcsolgatta a TV-t, rám se nézett.
- Hogy- hogy hova? Megígértük Frona-nak, hogy ma benézünk este. 
- Te ígérted meg. - fordult végre felém. - Én nem akartam megígérni.
- De gondolom téged is szívesen lát. - ültem le mellé. - És utána lemehetnénk a partra.
- Nincs sok kedvem. Lefárasztott az út és a nap is leszívott. De te menj csak, ha szeretnél. - rakta kezét az enyémre.
- Megyek is. - húztam ki egy kissé sértődötten a kezemet.
- De most ezen ne sértődj már meg.
- Már késő. - nyúltam a táskámért, amiben megszólalt a telefonom. Kivettem a készüléket, és elmosolyodtam a hívó fél láttán. - Most indulok. - szóltam bele a telefonba, mire Fernando kérdőn felvonta a szemöldökét.
- Indulsz? - szólalt meg Travis a vonal másik végén. - És Fernando?
- Ő nem akar. -  pillantottam a pilótára vádlóan, majd felkaptam a táskámat és a Ferrari kulcsát, végül elhagytam a szobát.
- Miért?
- Fáradt, vagy mi... - zártam be magam mögött a lakás ajtaját és a sportkocsi felé vettem az irányt.
- Hm... - hümmögött a fiú a vonal másik végén. - Nem haragudott, hogy te eljössz?
- Nem kérdeztem.
- Ajaj. Akkor nem jó a hangulat.
- Megkértem, hogy menjünk el, mert egy éve nem láttalak titeket. De mindegy. Leteszem, ott vagyok egy öt perc múlva.
- Jól van, gyere. - nyomta ki Travis a telefont, mire én is az anyósülésre dobtam a készüléket.
House in MykonosRendesen megnyomtam a rövid szakaszon a tűzpiros gépet. Mindig is élveztem a száguldást és most is jól esett egy kicsit érezni a sebességet. Gyorsabban értem oda mint ahogy terveztem és hangosan fékeztem le Frona és Abram csinos kis háza mellett. Kimásztam a vezetőülésről és bevágtam az ajtót. Miközben félúton voltam a bejárathoz, az már kis is nyílt és egy széles mosolygó Frona állt ott. Mikor meglátta mérges arcomat, értelelenkedve pillantott rám.
- Mi történt édesem?
- Ah, csak Fernando.
- Hol van?
- Otthon. - forgattam a szemeimet.
- Miért?
- Mert lusta és "fáradt". Nem volt kedve jönni. De én mondtam, hogy biztos jövök.
- Sajnálom.
- Nincs mit. Úgy is kibékülünk. - legyintettem.
- Gyere csak be. - lépett félre.
Rengeteg ember nyüzsgött bent, ami jó érzéssel töltött el. Frona-ékat mindenki ismerte és szinte minden nyári estén volt itt egy kis összejövetel, ahol szinte az egész falu ott volt.
- Imádom ezt. - néztem körbe mosolyogva.
- Hát, tudod itt mindig nagy a sürgés-forgás.
- Tudom. Hiányzik nekem ez év közben. - sóhajtottam, majd tovább jártattam a tekintetemet és megakadt a szemem Travis-en, aki pár sráccal beszélgetett. Mosolyogva léptem oda hozzá és megtámaszkodtam a vállán.
- Sziasztok.
- Isleen! - vigyorodott el ő is és nyomott egy puszit az arcomra. - Ez gyors volt.
- Siettem. - vontam meg egyszerűen a vállam.
- Jaj, Ise, remélem emlékszel a srácokra. Ő itt Cleon, Theodore és Arion.
- Öhm. Rád igen - mutattam rá Theodore-ra, - de szerintem rád is. - pillantottam Arion-ra. Sziasztok. - odaléptem hozzájuk és adtunk egymásnak mind a három fiúval két-két puszit.
- Hé, Leena. Akkor jössz ugye le velünk a partra? - karolta át a vállamat Travis.
- Még szép hogy. - nevettem.
- Nem kell haza menned?
- Ugyan már. - legyintettem. - Nem fogom hagyni, hogy elrontsa az estémet, mert nyavalyog
- Oké. - rántotta meg egyszerűen a vállát a férfi. - Kérsz egy "thanati̱fóra néktar"-t?
- Hogy kérek-e? - nevettem. - Még szép hogy.
- Gyere.
Otthagytuk a fiúk társaságát és a konyhába mentünk.
- Emlékszel még, hogy kell? - lépett Travis az egyik szekrényhez, hogy kivegye a koktél alapanyagait.
- Ugyan kérlek. - vigyorogtam és félre toltam, majd kivettem az ouzot, cipurot és egy kis citrom- és narancslevet.
- Eddig tökéletes. - bólintott mellettem a fiú.
- Három rész citrom. - öntöttem bele a keverő pohárba a levet - másfél ouzo. Két rész cipuro és még két rész narancs.
- Príma. - bólintott nevetve.
Összeráztam az alapanyagokat, majd kitöltöttem hat darab feles pohárba, hisz annyira volt elegendő.
- Cheers! - koccintottam a poharamat az övéhez.
- Cheers! - nevetett, majd egyszerre lehúztuk a tartalmát.
- Huh. - csaptam le a pultra a műanyag pohárkát. - El is felejtettem, hogy milyen kegyetlen.
- Rég jártál görög földön. - vigyorgott, majd újabb poharat nyomott a kezembe.
- Túl rég. - ráztam a fejemet, majd miután összekoccintottuk a poharat, lehúztuk az italt. Miután lecsúszott az alkohol, leraktam a poharat. - Kezdek visszaszokni.
- Helyes. Most az utolsót, vagy később.
- Adjad, gyorsan. - kaptam a pohár után és azt is pillanatok alatt elfogyasztottuk. - Hát ez kellemes.
- Ne hogy túl gyorsan beüssön. - nevetett. - Nem vagy edzésben.
- Oh, dehogynem. - benyúltam a hűtőbe és kivettem két Mythos sört és átadtam egyet Travis-nek. Frona-éknál mindig úgy mozoghattam, mintha otthon lennék, egészen nyugodtan kivehettem bármit a hűtőből is. - Én mindig abban vagyok.
- Az biztos. - vigyorgott továbbra is. - Köszöntél már Maia-nak?
- Nem. Hol van?
- Legutóbb valamerre arra láttam. - mutatott Travis egy kisebb lánycsoport felé.
- Látom. - kiszúrtam a gyönyörű lányt és határozottan indultam el felé. - Maia!
http://1.bp.blogspot.com/-iGEm1nh-T5c/T2uGIcy-3HI/AAAAAAAAEY4/FbmJBp-Nwak/s1600/Greece+Baku+2012.jpgA neve hallattára felkapta a fejét és mikor meglátott széles mosoly terült el az arcán. Odafutott hozzám.
- Isleen, szia! - szorosan átölelt, majd mikor elengedett végigmért. - Gyönyörű vagy.
- Köszönöm. - nevettem. - De te is jól nézel ki. Olyan jó, hogy látlak.
- Én is annyira örülök. Anya mondta mikor hazajöttünk a partról, hogy itt vagy. Kicsit kiakadtam, hogy nem hívott egyből, mikor besétáltál az üzletbe.
- Azért ennyire nem gáz. - nevettem.
- De igen. - bizonygatta igazát a lány. - Jó ideje nem találkoztunk, szóval gáz. Mióta vagy itt?
- Úgy körülbelül öt perce. De azóta lenyomtam három "thanati̱fóra néktar"-t Travis-szel.
- Az nem semmi. És most a Mythos. - nézett a kezembe lévő sörre, amibe néha belekortyoltam.
- Tudod, hogy jól bírom. - kicsit kezdtem megérezni az erős keverék hatását.
- Jaj, a lányokat még be se mutattam. Ők itt Drew, Thelma és Rhoda. Lányok, ő itt Isleen Button.
- Sziasztok. - adtunk egymásnak két-két puszit.
- Jössz le a partra ugye? - fordult hozzám Maia.
- Igen, Travis már hívott.
- Helyes. Egy fél óra múlva indulunk.
- Oké. Megkeresem Travis-t.
- Rendben.
Hátat fordítottam a társaságnak és elindultam megkeresni a barátomat, aki épp a konyha felé tartott.
- Trave! - kiáltottam utána, mire megtorpant és mosolyogva felém fordult.
- Na mi van, dalos pacsirtám.
- Beszélgessünk.
- Jó. Tetszik az ötlet. Menjünk fel a teraszra, itt túl nagy a zsongás.
- Oké. Hozol nekem még egy sört?
- Már meg is ittad? - nézett rám nevetve.
- Kicsik ezek.












http://distilleryimage1.s3.amazonaws.com/cff4ff44c5b611e2816122000ae9081c_7.jpg























































Night on the beach

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése