Oldalak

2013. augusztus 8., csütörtök

What about love? - 9. fejezet


Sziasztok! A nevem Lusta Dög, de nyugodtan mindenki hívjon Dög Lustának :) Nem, de most komolyan :"D ez a meleg nagyon kikészít, esténként meg pörgök erre-arra szóval nagyon lassan hoztam ezt el nektek :D 
Enjoy :*


9. fejezet - Fighting

Florrie Arnold
Sietős léptekkel igyekeztem a német istálló felé, napszemüveg mögé burkolózva, leszegett fejjel. A riporterek és a fotósok természetesen nem álltak le, de mivel látták, hogy nem igazán mennek velem sokra, ezért másfelé kezdtek legyeskedni Mikor elértem az "Ezüst Nyilak" boxait, kissé megkönnyebbülve léptem át a küszöböt. A tekintetemmel egyből Nico-t vagy Lewis-t kerestem, de végül a brit pilótát pillantottam meg először. Egy széken üldögélve figyelte a kijelzőt. Odasétáltam hozzá, és ledobtam mellé magamat a székre. Érkezésemre felém fordította a fejét, és elmosolyodott.

- Szia. 
- Szia. - próbáltam mosolyogni és adtunk egymásnak két puszit. 
- Mi történt? - kapcsolt egyből a férfi és felém fordult a széken.
- Nem hallottad? - pillantottam fel rá. 
- Mégis mit? - értetlenkedett.
- Velem és Fernando-val van tele a sajtó. 
- Szóval kiderült. - dőlt hátra és maga elé pillantott.
- Te tudtál róla? - kaptam fel a fejemet. A brit pilóta dacosan hallgatott. - Neked elmondta. - esett le a tantusz. - Te az egészről tudtál. Jézus. 
- Isleen, ne hisztizz már. - pillantott rám végül. - Még szép, hogy tudtam. Ahogy Mark is, csak megsúgom.
- Hát ez nagyszerű. - forgattam a szemeimet.
- Ugyan már, Ise. Ne mond, hogy te nem mondtad el senkinek.
- Csak Jana tudja és... - elhallgattam.
- És? - pillantott rám kérdően.
- Jessica. 
- Jessica? - lepődött meg. - Hát ez csodálatos döntés volt neki elmondani. 
- Köszönöm, hogy így látod. - gúnyolódtam.
- Jó, na. Ne veszekedjünk. - enyhült meg a hangja. - Hogy-hogy itt köszönthetlek?
- Hát... Jess mondta hogy jöjjek ide. Ha Jenson megtalál, akkor akár itt is eltemethettek, mert én ezt a hétvégét nem élem túl. Meg amúgy próbáljuk itt lerázni a sajtót, hátha ha most nem találkozunk Fernando-val, kicsit lekopnak. 
- Oh, édes, kis naiv Isleen. - nevetett fel. - Ha ez ilyen egyszerű lenne. 
- Jessica ki akarja deríteni, honnan veszik ezt amúgy. 
- Azt mi is ki tudjuk. - vette elő a Blackberry-t és pötyögni kezdett rajta.
Közelebb hajoltam, hogy lássam, mit ír be a kereső mezőbe. "Fernando Alonso és Isleen Button együtt?" ahogy rányomott a OK-ra, pár pillanattal később rengeteg találat jött ki, amitől el is állt a lélegzetem. Lewis rákattintott az első linkre, amit kidobott és olvasni kezdtük a cikket.

Fernando Alonso-nak már is új barátnője van?

A száguldó cirkusz ezen a Magyarországra látogatott, és ahogy minden alkalommal, idén sincsen hiány a különböző pletykákból. A legfrissebb hír szerint Isleen Button (26) és Fernando Alonso (31) találtak egymásra.

Két hete robbant a hír, hogy a Ferrari spanyol pilótája véget vetett tartósnak tűnő kapcsolatának Dasha Kapustina (24) orosz modellel. Döntését a világbajnok akkor nem indokolta, de úgy tűnik körvonalazódni látszik az ok.

London gyönyörű, fiatal és közkedvelt dalos pacsirtája, Isleen Button soha nem visszafogott életéről volt híres. Mindenki úgy ismeri, hogy szereti a jó bulikat, finom koktélokat és törzsvendég a híres bárokban, és arról nevezetes, hogy kapcsolatai maximum három hétig tartanak. Most azonban úgy tűnik, újabb hal akadt a horgára.

Már korábban beszámoltunk arról, hogy a brit nagydíj alatt, Isleen és Fernando együtt buliztak Lewis Hamilton (28) és Nico Rosberg (28) társaságában. A négy fős társaság láthatóan jól szórakozott és nem kevés alkohol fogyott azon az éjszakán. Azon a hétvégén Isleen feltűnően sok időt töltött a három pilóta társaságában, de legtöbbet a Ferrari bokszában láthattuk ücsörögni.

A német nagydíjon azonban valami történhetett, mert vasárnap látványosan kerülte egymást a spanyol világbajnok és az énekesnő. Este azonban Isleen-t már a francia pilótával Jules Bianchi-val (24) látták, igencsak ittas állapotban. 

Hogy tovább bonyolódjanak a szálak, szemtanúk szerint a német és magyar nagydíj közötti szünetben Fernando Alonso Londonban látogatott. Az első héten egy híres szórakozó helyen látták, Jenson Button húgával és pár órával később együtt is távoztak. Később a spanyol pilóta többször is feltűnt a főváros utcáin.

A száguldó cirkusz féltávhoz érkezett, és az utolsó hétvége vette kezdetét. Anglia kedvelt dalos pacsirtája itt is tiszteletét tette, de csütörtökön, pénteken és szombaton megállás nélkül a McLaren boxából integetett. Egy-egy szemfüles fotós elkaphatta őt és Fernando-t, ahogy a paddockban sétálnak, de nem mutatkoztak sokat együtt. Tegnap este azonban többen is látták őket ahogy meghitt hangulatban andalognak Budapest utcáin és egy-egy rajongó le is fotózhatta őket. Körülbelül egy órakor értek vissza a szállodához, és szemtanúk szerint csók is csattant közöttük.

Nagyon úgy tűnik, a spanyol pilóta és a brit énekesnő igazán hamar egymásra találtak. Vajon ez volt az oka hogy a férfi szakított az orosz modellel? Hogyan reagál a hírre a lány bátyja, Jenson Button? Ezekre a kérdésekre még mi sem tudjuk a választ, de ahogy megszokhattátok, nálunk mindig első kézből értesülhettek a friss pletykákról. 

...

Mély sóhajjal dőltem hátra a széken, ahogy a cikk a végéhez ért.
- Hát ez csodálatos. - túrtam bele a hajamba. 
- Nincsen gáz. - karolta át a vállamat Lewis. 
- Aha, hát persze. - sóhajtottam. - Szembe kéne néznem lassan Jenson-nel.
- Szerintem futam előtt ne veszekedj vele.
- Jobb most, mint soha. - sóhajtottam. - Na. - csaptam a combomra. - Megyek.
- Biztos?
- Biztos. - bólintottam nehezen. - Sok sikert a futamhoz, ha nem találkozunk. És köszönöm, hogy befogadtál.
- Semmiség. - mosolyodott el.
Hosszú léptekkel hagytam el a német istállót. Nem néztem fel, amíg el nem értem a bátyám boxát és kissé félve léptem be. Jenson a boxkijáratnál állt, falnak támaszkodva, a fülébe már be volt dugva a fülhallgató. Jessica bátyám edzőjével beszélgetett és mikor megérkeztem felém kapta a fejét. Egyből otthagyta a férfit és hozzám sétált. 

- Na mi a helyzet?
- Fortyog a dühtől. Nagyon- nagyon mérges. Én nem mennék oda a helyedben.
- Muszáj. - pillantottam Jens felé.
Mély levegőt vettem, majd elindultam felé. Finoman megérintettem a vállát, mire ő megfordult, de ahogy megpillantott, újra hátat fordított.
- Jenson. - álltam be elé. - Beszéljünk. Kérlek. - tettem össze a két kezemet.
- Miről? - vette ki a füléből a készüléket és várakozóan pillantott rám. 
- Kérlek. - ismételtem könyörgő arccal. 
- Motor Home. - azzal hátat fordított és elindult a mobile épület felé. Sietős lépteivel alig tudtam tartani a tempót, és ő nem is lassított, amíg fel nem értünk a második emeltre. Ott már senki nem volt, mindenki a boxban sürgött forgott. 
- Jens... - kezdtem volna, de a bátyám közbe vágott és felém fordult.
- Mégis hogy képzeled? - kiabált, amitől összerezzentem. - Isleen, néha kezdem azt hinni, hogy nincs agyad. - kopogtatta meg a halántékát a férfi. - Vagy legalább is nem használod? Nem tudom hol tartod, Isleen, de jobb lenne, ha kezdenéd elszedni és leporolni. Mégis hogy gondoltad ezt a dolgot? Hogy majd szépen csendben összejössz vele és senki soha nem tudja meg? Hogy nem lesz belőle botrány? Hogy nem fog mindenki erről cikkezni. Egyetlen apró hiba, hugicám és a karrieredet el is vágtad. Mert ilyen világban élünk. Lehet, hogy nem tűnt fel, mert még mindig nem nőttél fel. Isleen, ébredj fel az álomvilágodból! Ez nem az Alíz Csodaországban történet! Ez maga a nagybetűs Valóság. Nem egy játék, ahol ha úgy tartja kedved, nyomsz egy újrakezdést. Hogy gondolod te ezt? Hogyan látod magadat belülről mond már meg? Ja... és mellesleg. Nem tudom számoltál-e, de Fernando 6 évvel idősebb.
- Jesszusom! - csattantam fel. - Az aztán már korkülönbség. Jessica nálad négy évvel fiatalabb. 
- Az nem ugyanaz. - csapott az asztalra. 
- Hát persze hogy nem. - feleltem gúnyosan. - Miért is lenne. Amúgy is. Te nyilván tökéletes vagy. - én is kiabáltam. - Csodálatos és hibátlan minden egyes perc amit eltöltesz az életedben, maga vagy Mr. Tökély nem igaz? Igen Jenson, lehet hogy máshogy gondolkodom, máshogy élem az életemet mint te! De miért baj ez? Miért zavar! Nem fogok és nem is akarok tökéletes lenni, mert tökéletes lenni szarság! Lehet, te igyekszel ez az imázst felépíteni! Bocs, hogy van egy ostoba hugod, aki rosszt fényt vet rád. Elnézést. - tartottam fel a kezeimet. - Többet nem fog előfordulni. És tudod mit? Menj a fenébe! Mert emlékezz vissza, mikor álltam melletted, mikor sorra követted el a hibákat. Mindig ott voltam neked Jenson, de ezt te rohadtul leszarod. Nem emlékszel már mert nem akarsz emlékezni!
- Igen! - tovább kiabált, tőlünk zengett az egész Home. - És tudod miért nem akarok? Mert elcsesztem. Elcsesztem, elcsesztem, elcsesztem? Ezt akartad hallani, Isleen? Boldog vagy?! Nem egyszer nem kétszer elcsesztem! De utána kijavítottam, mély levegőt vettem, és tovább léptem. 
- Bocsánat, elnézést kérek, hogy én ezt még nem tettem meg. De nem fogom. Ne cseszd el az én életemet.
- Tudod mit? - emelete fel a kezét. - Mosom kezeimet. Én szóltam. Nem érdekel, ha szétszed a média, semmi nem érdekel veled kapcsolatban. Legyél Fernando-val, éljetek boldogan. Örültem. - azzal ellépett mellettem, és ledübörgött a lépcsőn, ki a Motor Home-ból. 
Lerogytam az egyik asztalhoz a tenyerembe temettem az arcomat. Elég sokáig üldögéltem itt, mikor valaki a vállamhoz ért. Hátrafordultam.
- Hogy ment? - guggolt le mellém Jessica.
- Szerinted? - pillantottam felé és fáradtan a hajamba.
- Semmi baj. - simogatta meg a hátamat bátorítóan a lány. 
- Hát... nem tudom. Lehet, visszamegyek a szállodába. - álltam fel az asztaltól.
- Mi? Most? - egyenesedett fel Jessica is. - Mégis hogyan?
- Biztos van itt valami tömegközlekedés. - kezdtem nyomkodni a telefonom.
- Nem mehetsz most el. - kapta el a karomat a lány.
- Jess, nem tudom mosolyogva végigasszisztálni a mai futamot. Értesz? Mennem kell. Egyedül kell lennem egy kicsit. Kérlek, érts meg.
- Jó. - bólintott nagy nehezen. - De akkor legalább taxival menj. Gyere, hívunk neked egyet.
Jessica megszerezte egy taxitársaság címét és fel is hívta őket, hogy hova jöjjenek. A kocsi fél órán belül ott volt. Megkönnyebbültem ültem be a kocsiba és lehúztam az ablakot hogy beszéljek még két szót a lánnyal.
- Köszönöm, Jess. - mosolyogtam rá fáradtan. 
- Nincsen semmi baj. Még beugrok futam után, jó?
- Jól van. - bólintottam. 
- Szia.
Felhúztam az ablakot és jeleztem a sofőrnek, hogy elindulhatunk.


.   .   .

Picture of Florrie

A légkondis szobámban üldögélve pötyögtem a gépemen, amikor kopogtattak. Nyöszörögve álltam fel és elvonszoltam magamat az ajtóig. 
- Mit keresel itt? - pillantottam az ajtóban álldogáló bátyámra.
- Be jöhetek... vagy?
- Gyere. - sóhajtottam, és elléptem az útjából.
Követtem Jenson-t be a szobámba, ahol ledobta magát az ágyra. 
- Mit akarsz? - álltam meg vele szembe és összefontam a karjaimat. 
- Bocsánatot kérni.
- Hallgatlak.
- Lehet, hogy kicsit túlreagáltam ezt a dolgot.
- Lehet? - szökött fel egy oktávval a hangom. - Kicsit?
- Jó, akkor mondom máshogy. Túlreagáltam ezt a kapcsolatot, ami közted és Fernando között van.
- Igen. És?
- Mi és? 
- Nem bocsánatot kérni jöttél?
- Ez volt az.
- Ez? - húztam fel a szemöldökömet. - Ez egy bocsánatkérés akar lenni?
- Mit vársz tőlem? - tárta szét a karját. 
- Azt, hogy kérj bocsánatot. Ez nem az volt. 
- Jó. - állt fel. - Nagyon figyelj. Bocsánatot kérek tőled Isleen Button, amiért túlreagáltam a kapcsolatodat Fernando-val. Boldog vagy?
- Eléggé. - mosolyodtam el. 
- Na, gyere ide. - tárta szét a karját, mire odaléptem és megöleltem. 
- Mi a terved nyári szünetre? - engedett el. - Jobban mondva tervetek. - javította magát nehezen, mire elmosolyodtam.
- Le stippi-stoppoltam a mykonos-i nyaralót két hétre.
- Mi? - háborodott fel nevetve.
- De bizony, bátyus. - borzoltam össze a haját. - Már májusban lestoppoltam.
- De az a legszebb. Tudom, ezért foglaltam le. - vigyorogtam.
- Akkor majd lemegyünk hozzátok pár napra meglátogatunk titeket, hogy ne rosszalkodjatok.
- Nem szoktam.
- Hát persze. - nevetett fel. - Még mindig akarsz menni az afterre?
- Nem tudom. - ültem le mellé. - Ez a meleg lefárasztott, meg elszívta a Party energiámat. 
- Jobbat mondok. - karolta át a vállamat. - Te, én, Jessica, Fernando. Vacsora. Costes-ben.
- Hoppá. - néztem rá meglepetten. - Hát veled meg mi történt?
- Próbállak kiengesztelni téged is és Fernando-t is, mert azért neki se mondtam valami szép dolgokat. 
- Jó úton haladsz. - csapkodtam meg nevetve a vállát. 
- Igyekszem. - nyomott egy puszit a fejem búbjára, miután felállt. - Nyolckor találkozunk lent az előtérben.
- Okés. - mosolyogtam.

Outfit No.1.

2 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Nagyon örülök, hogy megjött a folytatás, egész héten ezt a részt vártam! :)
    Jenson reakcióját teljes mértékben meg lehet érteni, ha az ő szemüvegén keresztül szemléljük az eseményeket! A testvéri féltés, főleg egy báty-húg kapcsolatban, illetve, hogy becsapottnak érezte magát, hogy az újságokból tudta meg a híreket, mind súlyosbító körülmény volt.
    A rész végére azonban diadalmaskodott a testvéri szeretet, és Jenson elkezdte egy másik szemüveg mögül végigfuttatni az eseményeket. Nagyon jó volt olvasni a kibékülésüket, illetve kíváncsian várom a közös vacsit! :)
    Siess a folytatással, amennyire csak tudsz ebben a dög melegben! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Feldobta a napomat a kommented :D <3
      Hát igen, kicsit túlreagálja a dolgokat, de számomra is ismerős a báty-húg kapcsolat, féltés :D mondjuk nem ilyen erősen, de azért... :D
      Igazából szerintem a testvérek többet veszekednek bárkinél, de mindig kibékülnek :) És ez itt a tényleg, ez a testvéri szeretet :)
      A vacsin nem lesz olyan nagy hangsúly, inkább a mykonosi kiruccanás lesz érdekesebb ;)
      Sietek :D
      Pusszancs :*

      Törlés