Oldalak

2014. október 6., hétfő

#PrayForJules as hard as you can....

A kis franciának mindennél jobban szüksége van most az imáinkra és arra hogy szorítsunk érte... 

Új fejlemények nagyon nincsenek, én annyit hallottam, hogy a Sky Sports megerősítette, hogy valóban nem tud önállóan lélegezni.

Azt is olvastam valakitől, hogy az információk hiánya nem feltétlenül ad okot aggodalomra... amit nem igazán értek, de biztosan így van.

A családja már ott van vele Japánban, azt viszont nem tudom, hogy Camille ( a barátnője) is a családdal ment-e. De viszont a Schumachert-t balesete után kezelő híres idegsebész, valamint menedzsere, Jean Todt fia, Nico Todt is megérkezett már.

A balesetről láttam videót, és nekem, aki már minden képet láttam, is leesett az állam, hogy ez kegyetlen. Nem fogom posztolni ezt a videót, ahogy egyetlen képet se az esetről, mindenki megkeresi, ha szeretné. Csak annyit mondok a videóról, hogy csoda, hogy nem halt szörnyet ott a helyszínen. Ez is bizonyítja, hogy csodák igen is léteznek. 

A becsapódásról: Bianchi a pálya elhagyásának időpontjában 213 km/órás sebességgel haladt. A lassulást 50 G körülre becslik, de ahogy néztem a videót szerintem volt az több is.  (Az 50G már akkor is kegyetlen sok, ha csak belegondolunk, hogy Alonso Abu Dhabi-ban 27G-t kapott)

Egy videót mégis csak megosztok veletek, ami miatt elmorzsoltam egy könnycseppet:

#KeepFighting #DoNotGiveUp #FingersCrossed #PrayForJules








I can't wait to see this smile again.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése