Oldalak

2013. január 27., vasárnap

IV. fejezet - Let's start again



Az este remek hangulatban telt. Csodálatosan éreztem magamat Jaime társaságában. A vacsora után még sétáltunk egyet a városban hosszú beszélgetések közben, majd hazakísért. 

-          Hát, köszönöm ezt a remek estét.  – fordultam felé, mikor megálltunk a kapu előtt.
-          Én köszönöm, hogy eljöttél. – mosolygott a spanyol.
-          Hát akkor, jó éjt. – hajoltam közelebb és megcsókoltam a fiút. 

Kapott az alkalmon és a derekamnál fogva húzott közelebb és viszonozta a csókomat. Pár perc múlva azonban elengedtem.

-          Akkor holnap. – simítottam meg a karját és beléptem az épületbe.

Odaintettem a portásnak, majd beszálltam a liftbe. Már a felvonóban a kulcsom után kutattam, de hála az égnek megtaláltam. Nem akartam felébreszteni Valery-t. Óvatosan nyitottam a zárat és beosontam a lakásba. A nappaliban azonban még villogott a TV, így arra felé vettem az irányt.  Ám nem barátnőm nézte a készüléket.

-          Te mi a halált keresel itt? – csaptam fel a villant, mire Fer felém kapta a tekintetét.
-          Beszélgetni akartam. Valery mondta, hogy elmentél randira a kis mitugrásszal, ezért gondoltam megvárlak.
-          Ma már egyszer beszélgettünk, nem rémlik? Nem lett túl jó vége.
-          Tudom, hogy érzel irántam valamit. – tápászkodott fel a kanapéról Fernando.
-          Ja. Gyűlöletet.
-          Ugyan már. – közelebb lépett hozzám és magához akart húzni.
-     Ne érj hozzám. – emeltem meg a karjaimat. – Miért hajtogatod ezt folyton. Talán te érzel még irántam valamit?
-          Mi?
-          Igen.  Egyfolytában ezt kérdezgeted tőlem. Már világosan megmondtam. Nem. Azért nem tudsz ezen túl lép, mert azt akarod, hogy azt mondjam, igen. 

Fernando elhallgatott. Látszólag fején találtam a szöget. 

-          Kérlek, most menj el. – túrtam fáradtan a hajamba.
-          Sajnálom. – fordult még vissza az ajtóból a spanyol. – Azt a sok rosszat, amit ellened tettem.
-          Köszönöm. – bólintottam hálásan. Mikor már majdnem a liftnél volt, utána szóltam. – Várj.

Odasétáltam hozzá és mélyen a szemébe néztem majd átöleltem.

-          Nagyon hiányoztál.
-          Te is nekem.

Hosszú percekig így öleltük egymást, majd végül elengedtem és kicsit hátrébb léptem.

-          Jó éjt. – mosolyodtam el halványan és visszasétáltam a lakásba.

Mikor becsuktam az ajtót neki dőltem és lecsúsztam a padlóra. Percekig ültem ott, majd végre erőt vettem magamon és felálltam. A szobámba botorkáltam, átöltöztem pizsamába, lemostam a sminkemet és bedőltem az ágyba.


Felvettem a fekete Ray Ban napszemüveget és kiléptem a lakásból. Miután a felvonó leért a földszintre, kiléptem a liftből és a hallban várakozó Jaime-hez léptem.

-          De ki vagy ma virulva. – mosolygott a spanyol és hozzám lépett, majd hosszan megcsókolt.
-          Igen. – mosolyogtam.
-          Mi történt tegnap este óta?
-         Semmi. – hazudtam és a kezéért nyúltam, úgy sétáltunk a kocsijához. Mikor már bent ültünk megszólaltam. – Tartozom Jules-nek egy bocsánatkéréssel.
-          Mégis miért?
-          Mert tuti berágott ránk. Illetve inkább rám.
-          Mert?
-          Nem tudom. Fer miatt.
-          Mit mondhatott neki?
-          Nem tudom, de őszintén nem is érdekel. Nem volt tőle szép húzás.
-          Hát nem.

Viszonylag hamar odaértünk így kiszálltunk. Már sok autó volt a pályán és a zaj is felerősödött így az első feladat volt a zajszűrők betétele. 

-          Kezdek akkor a Force Indiánál.
-          Jó, én is elintézek pár dolgot. Hol találkozunk?
-          Öhm, majd csörgetlek. Szia. – röviden megcsókoltam, majd az indiai istálló felé vettem az irányt.

Mikor beléptem már mindenki bent sürgött- forgott. Nico és Paul már egy ideje a pályán voltak, és a két srác két edzője egyfolytában utasításokat osztogattak. Az egyik monitor előtt Jules-t pillantott meg, így hozzá sétáltam. Nem vett észre, így mikor a hozzá értem kicsit összerezzent. Rám kapta a pillantását, és a következő pillanatban már megvető pillantások kíséretében el is fordult. 

-          Jules. – ragadtam meg a karját. – Beszélhetnénk?

A francia hosszan méregetett. Láthatóan mérlegelt és gondolkodott mit is mondjon. Végül nagy nehezen bólintott. 

-          Gyere a Home-ba. – intett fejével a pilóta.

Követtem a férfit a naracs-zöld-fehér Motor Home felé. Mikor elértük, Jules idegesen becsörtetett az automatikusan nyíló üvegajtón, majd levágta magát az egyik székre. Hátradőlt, karjait pedig keresztbe fonta a mellkasa előtt. Egyik szemöldökét kérdőn felvonta várva a történetemet. 

-          Mit mondott neked Fernando?
-          Nem az a kérdés mit mondott. Hanem az, te mit tettél.
-          Mi bajod van azzal, hogy összejöttem vele?
-          Én… - kereste a szavakat, majd inkább csak megrázta a fejét. – Tényleg nem az én dolgom.
-          Akkor? Mit mondott Fernando?
-          Csak megmutatta a képet. Nem kellett semmit mondani. A kép mindent elárult.
-          Értem. Mi a baj akkor? Miért vagy velem ilyen?
-          Semmi. Menjünk vissza. – erőltetett mosolyt az arcára a francia és felállt.

Odasétáltam hozzá, hogy átöleljem. Nagy nehezen kitárta a karjait és megöleltem. Éreztem, hogy nem ölel őszintén, csak szükségből. Ez kicsit elszomorított. Mikor elengedtem bátorítóan rá mosolyogtam, és ezért ő is gyenge mosolyt erőltetett az arcára. Visszaindultunk hát a paddockba, ahol már Nico szállt ki a kocsiból. Mikor megpillantott elmosolyodott és hozzám sétált. Levette a sisakját és adott két puszit. Csak ennyire volt ideje, mert már ment is interjúzni és a többi. Én úgy döntöttem, beköszönök Valery-nek. Intettem Julesnek, hogy mindjárt jövök, azzal a McLaren bokszok felé indultam. Mikor beléptem az istállóba, egy ismerős férfibe botlottam. 

-          Szia, Blance. – villantotta rám ezer wattos mosolyát a brit.
-        Szia, Jens. – mosolyogtam én is rá és két puszival köszöntöttem. Vele nem ápoltam olyan szoros viszont, mint a többiekkel. Rajta kívül volt még egy pár ilyen pilóta.
-          Itt vagyunk két napja és még nem futottunk össze.
-          Hát, igen. Jövök, megyek, ez már csak így megy.
-          Örülök, hogy láttalak, de én most rohanok.
-          Szia.

Azzal elléptünk egymás mellett és Valery-hez sétáltam. Mikor meglátott felállt és mosolyogva hozzám sétált.

-          Nagyon vidámnak tűnsz ma. Mi történt este?
-          Hát, mesélhetek. – elmosolyodtam.
-          Részleteket. – húzott le egy székre barátnőm, mire felnevettem.

Elmeséltem neki az egész randit Jaime-vel és azt is, hogyan békültünk ki Fernandoval, valamint Jules mai furcsa viselkedését. Valery erősen koncentrált, majd a monológom végén fellélegzett.

-          Én azért örülök, hogy kibékültél Fernandoval. Ne ülj meg, de titkon mindig azért szorítottam, hogy egyszer újra összejöjjetek.
-          Szerinted nem jó, hogy Jaimevel vagyok? - lepődtem meg.
-          Dehogynem! Jaime nagyon aranyos, illik hozzád. Csak tudod, én mégis Fernek drukkoltam.
-          Oké. – vontam fel a szemöldökömet. – Na, jó, lassan megkeresem J.-t.
-          Szia.

Mosolyogva intettem, miközben már a telefon a fülemen volt. A Motor Home-ok felé vettem az irányt, mert úgy ítéltem meg, hogy Jaime arra felé lehet. Miközben leszegett fejjel gyalogoltam ütemes tempóban tovább belebotlottam valakibe. Mivel a spanyol nem vette fel a telefont, kinyomtam és csak utána pillantottam fel.

-          Bocs. – néztem a barna szempárba.
-          Semmi baj. – mosolyodott el halványan Fernando. – Látom nagyon elfoglalt vagy.
-          Ja, nem, csak Jaime-t keresem.
-          Épp Ecclestone-nal beszélgetett, mikor utoljára láttam.
-          Ecclestone-nal? – vontam fel kérdőn az egyik szemöldökömet.
-          Ja.
-          Akkor lehet nem zavarom.
-          Jól van. Nem akarsz meginni valamit?
-          Veled?
-          Ki mással? – vigyorodott el szélesen a spanyol.
-          Akár. – mosolyogtam. – Hol?
-          Mivel sok eshetőség nincs most, hisz hamarosan kezdődik az időmérő, ezért a Home-ra gondoltam.
-          Hát jó. – vigyorogtam.

Egymás mellett kezdtünk el sétálni a piros mobil épület felé, ahol annak ideje annyi időt töltöttem. Gyakrabban voltam itt, mint otthon. Mikor beléptünk a lég kondival ellátott helyiségbe rengeteg ismerős arc fordult felém. Mindenkinek mosolyogva odaintettem, majd leültünk az egyik asztalhoz.

-          Mit kérsz?
-          Csak vizet.
-          Biztos?
-          Le akarnál itatni? – nevettem el magamat.
-      Távol álljon tőlem. – próbálta tettetni a komolyat Fer, de ott bujkált a szája szélén a huncut mosoly, amit imádtam.



Lazy Afternoon







4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszi, hogy szóltál!:) Amikor rátaláltam a blogodra, rögtön megtetszett a történet, és szomorú lettem, amikor láttam, hogy nincs folytatás! De most nagyon örülök!:) Tetszik a történet, és én is azt szeretném, hogy összejöjjenek Nandoval! Kíváncsian várom a folytatást! Puszi

    ui.: a mostani élő blogom az ez
    http://lilly-formula-one-fanfic.blogspot.hu/
    a L'amour-L'amitié az jelen pillanatban kicsit (nagyon)hanyagolva van általam. Megkérhetlek, hogy a mostani oldalamt tedd ki az L-L helyett? Előre is köszönöm, és mégegyszer puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :DD Hát, meglátjuk mit tehetek a Fernando-s részt ;)
      Kicsit súgok: Nem ért véget itt még a kapcsolatuk ;)

      Az új blogodba is beleolvastam már, az is tetszik, szóval természetesen kiteszem :)

      Törlés
  2. Szia!
    Most találtam ide hozzád és nagyon tetszik a történeted!!! Izgatottan várom a folytatást!!
    Puszi

    ui: remélem nem gond, hogy kitettelek magamhoz!!
    Még1X Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)) az V. fejezet már teljes erőbedobással készül, csak nagyon-nagyon keveset tudok írni hozzá :/ minden nap alig egy negyed oldalt, ezért halad lassan :) de igyekszem csütörtökre feltenni ;)

      Nem gond, hogy lenne gond :DD nagyon szépen köszönöm :) megnézem én is a blogod :)

      Törlés