Oldalak

2013. január 26., szombat

Sziasztok!

Úgy gondoltam, az előző történet futni fog, de nem jött össze. Így most belevágtam ebbe. Igyekszem nagyon, nagyon figyelni, valami olvashatót kiadni a kezeim közül. Remélem tetszeni fog.

A főszerepben továbbra is Fernando Alonso áll, de ugyanúgy feltűnik mellette szinte az egész F1-es csapat. Kicsit más vonalon igyekszem most elindulni, mint múltkor, de remélem attól még ez is tetszeni fog.

Íme egy kis ízelítő az első részből:


" Ezer és egy kérdés kavargott a fejemben miközben tükörképemet néztem. Nem voltam ugyanaz a lány, akit pár éve megismert a világ. Nem is akartam ugyanaz maradni. Az a lány egy naiv, érzékeny, ostoba kis fruska volt. Aki elhitte, hogy az álmok valóra válnak, és hogy nincs lehetetlen. De ennek vége. Két év kellett ahhoz, hogy felálljak abból a pofonból, amit az élet adott. Visszatértem. A lány, aki hazajött céltudatos, határozott, és néha érzéketlen..." 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése