Oldalak

2013. április 14., vasárnap

Díjacska :)

Ma a kedvenc blogjaim között kalandozva egy igazán kellemes meglepetésre bukkantam :) Egy díjra :) Innen is köszönöm szépen még egyszer Korinak :) <3

Szabályok:
a.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
b.) Tedd ki a díj képét bármilyen formában, majd másold át a kérdések a díj adójának oldaláról. - Én hozzám már úgy érkezett, hogy nincs kép :D
c.) Válaszolj az eredeti kérdésekre!
d.) Küld tovább max. 5 blogírónak!

Kérdések

1.) Volt valami (valaki) ami nagy szerepet játszott a történeted megalkotásában?

Hát igazából a "Never look back"-et azért kezdtem el írni, mert sok régebben is írogattam össze-vissza nem feltétlen F1-es témában. Végül annyi Fanfiction-t olvastam, hogy nagy kedvet kaptam hozzá belevágtam. Az "Are you strong enough"-ot pedig egy félig- meddig igaz történeten alapul, mert mint akkor is leírtam, van egy srác, aki miatt belekezdtem :) 

2.) Melyik szereplővel tudsz azonosulni leginkább?

Hm, hát igazából mind a két csajjal. Blance-szal és Celeste-tel is :D Celeste-tel egy kicsit inkább jobban, mert úgy ahogy ez az én történetem is :) 

3.)  Számodra mit jelent az írás?

Kikapcsolódást, fejlődést, kihívás, egy fajta munkát is. Ha lenne rá lehetőségem, szivesen keresném a kenyeremet könyv írásból, mert ez nekem tényleg felüdülés, mégis jó pénz szerzési lehetőség. Kihívás pedig azért, mert az a feladatod, hogy olyat írj, amit az emberek élveznek, valamint mint ezt színvonalasan tegyem.

4.)  Mi volt az első történet amit írtál?

Fuu, hát nálam nem most kezdődött. :DD Emlékszem az első történet, amit írni kezdtem, az egy kis spirálos füzetbe lett írva, a kutyámról :D Körülbelül lehetettem 8-9 éves :D Valahol még otthon meg is lehet a kis füzet, rajzokkal tarkítva. Nagyon komoly magamat odatevős sztori talán valami lovas volt. Régen meg is osztogattam őket az Ifjú Írok Szövetségén azt hiszem ez volt a neve a G-Portálos oldalnak :D


5.) Mit szoktál csinálni ha nincs ihleted?

Hm... hát igazából gyakran jön úgy ihletem, hogy más blogokat olvasgatok és akkor kedvet kapok egy-egy rész megírásához. Természetesen nem lopom az ötletet, teljesen átírom, csak ha valami jó Fanfiction-t olvasok, mindig megjön a kedvem. A másik pedig, mikor rápörgök az írásra, az amikor végre Forma-1 van Mikor péntektől - vasárnapig a TV előtt ülök és mikor vége van, mint az őrült írok :D

Akiknek átadom:

- Lili *-* :)
- Lonzita
- Rebii

2 megjegyzés: