Oldalak

2013. április 14., vasárnap

Úristen, úristen, úristen :DD

 


 


 

 


 

 





















 

Marko :(((( </3


Oh :DD I'm so sorry Jules :D <3

 

The son and his father <3 Love them so much <3 This little boy will be a big driver :)

 
 

Gosh *-*

 





Szerintem nem kell mondanom, mit gondolok. Szavak nincsenek rá. Imádom. Komolyan mondom, ez a mai futam szó szerint feldobta a napomat. Edzésen is voltam ma már és olyan mosollyal az arcomon járkáltam egész nap. Elhittem. Pénteken délután, mikor a két Ferrari állt az élen, elhittem. Mikor szombaton már csak Fernando állt a dobogón, elhittem. Elhittem hogy ez a hétvége lehet az övék, most szólhat a spanyol vagy brazil himnusz, loboghat az olasz zászló. És igen! Tényleg nagyon nagyon boldog vagyok, hogy a spanyol matador szó szerint földbe döngölt mindenkit.  Imádtam az egész futamot, az elejétől a végéig végigizgultam. Félre ne értessék, örültem Hamilton polejának, mert őt is imádom, de azért a spanyol az még is csak spanyol és közelebb áll a szívemhez bárhogy is nézem. Fuuuu... Nagyon jó volt. Mondjuk Webbert kegyetlenül sajnáltam, a szívem megszakadt érte. Persze ma sem maradtunk ki az izgalomból. Sergio- Kimi párharc. Azt hittem hogy a finn kiszáll verseny közepén a kocsiból és elkapja a mexikói torkát :DD Azt a Adrian- Esteban incidenst nem annyira értettem. Úgy látszik, ez nem a mexikóiak napja volt. Az elején még ami kicsit megrendített, hogy Adrian mennyire kitessékelte szerencsétlen Paul-t a pályáról. Na mindegy. Az a lényeg, hogy ez ma egy tökéletes nap volt :) Találtam egy nagyon vicces gif összeállítást, én nagyon nevettem rajta :D remélem tetszik :DD Remélem ti is annyira örültetek ma mint én :)

Great start by the Ferraris 
image

Fernando and Felipe overtake Lewis
image
Esteban and Sutil incident
image
Webber and Vergne incident
image
Poor Mark. Can a weekend get any worse?
Kimi and Perez
image

Webber loses a wheel and is forced to retire
image
image
”..the tire wanted to carry on..” yes real funny
image
Definitely not his weekend.

Lewis and Sebastian racing right up to the finish line
image

KIMI 
image



ALONSO!!!! (TTRRRUUUEEE :DDDDD)
image
image 


Action packed race!
image



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése