Oldalak

2014. május 9., péntek

Fokozatosság...

Mint már korábban említettem, jobban odalépek a gázra, ha valóban azt akarom, hogy az írás legyen az életem, ebből éljek meg :)

Több dolognak is utána néztem és adódott, amire ha ráfekszem, akár még jól is kisülhet.

Először is az egyik Facebookos Formula-1-gyel foglalkozó oldal szerkesztőt keres. Ma olvastam a hírt, már beszéltem is az egyik tulajjal és be is fogom adni a jelentkezésemet :D Csak kell írni egy 300 szavas szöveget a Forma-1-gyel kapcsolatban. Úgy érzem ez egy egész komoly feladat, nagyon oda kell pakolnom magam, mert ha elrontom, hatalmas lehetőséget szalasztok el. Nagyon, nagyon szorítsatok, nagyon remélem hogy kiválasztanak :)


Másodszor. Kitakarítottam a szobámat és találtam pár könyvet, amit rendesen át fogok nyálazni. Híres újságírókról, és írókról egy könyvet, valamint írással kapcsolatos fortélyok, hogy hogyan lehet élvezetesebbé, izgalmasabbá tenni a regényt.



Harmadjára. Kicsit kutattam, kicsit utánanéztem irodalmi pályázatoknak, irodalmi ösztöndíjaknak. Találtam is egy oldalt, ami rengeteg pályázatot ír, pénzdíjakkal, valamint egy másik oldalt, ahol talán valami Móricz-ösztöndíjat lehet szerezni! :O
Még pontosabban át kell nyálaznom :)



Szó ami szó VASKAROMMAL KÜZDÖK AZ ÁLMAIMÉRT! 
Soha nem adom fel!!!

Szorítsatok :*

4 megjegyzés:

  1. Sok sikert mindegyikhez ! ����

    VálaszTörlés
  2. Még azt szerettem volna kérdezni hogy a Fly to your dream-en mikor lesz majd rész ? :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egyenlőre nem tudom :) mindenképpen fogok hozzá még csapni pár részt, csak most a hajtás a suliban, meg minden okosság miatt nincs sok időm :/ örülök ha ezt hozom :) de lesz igérem :*

      Törlés