Oldalak

2014. május 29., csütörtök

'Til the love runs out - 7. fejezet

Imádlak titeket a sok kommentért és sok pipáért :) <3 Csak így tovább, ezek mindig megörvendeztetik apró kis szívemet :)

------


Szorosabban húzott magához a derekamnál fogva, másik kezével pedig a hajamba túrt, így esélyt sem volt szabadulni, de valahol legmélyén már nem is akartam. 
- Hallod? - rántotta meg valaki a vállamat és reflex szerűen toltam el Kevint, ahogy felismertem a hangját. - Ti mi a halált csináltok? Cerys, te eszednél vagy?
- Eleanor...
- Cerys! - barátnőm rohadt idegesnek tűnt. - Te nem vagy normális! Tényleg elment minden józan eszed? - kopogtatta meg a fejét a lány. - De te is Kevin! Fúj! Hánynom kell tőletek. Rendesen rosszul vagyok. Undorítóak vagytok.
Azzal a lendülettel sarkon fordult és hosszú léptekkel indult el, hogy ott hagyja a klubot.
- Eleanor! - futni akartam utána, de Kevin elkapta a karomat.
- Hova mész? 
- Kevin... ez... nem. - azzal már ott sem voltam és barátnőm után rohantam mint az őrült.
- Eleanor. - végre elkaptam, de erősen kirántotta a kezét a szorításonból. - Eleanor kérlek. 
A lány dacosan hallgatott és szinte már futott, hogy megszabaduljon tőlem. Megszaporáztam a lépteimet, és elé értem, majd megtorpantam.
- Eleanor, kérlek.
- Hánynom kell tőled, Cerys. - felemelte a hangját. Még soha nem láttam ilyenek. - Sok mindent meg tudok bocsájtani, de ezt nem. A hűtlenség az egyetlen dolog, amitől rendesen felfordul a gyomrom. A legjobb barátnőm vagy, Cer. De ez... Dion szeret téged és te... te csak elhajítod ezt. Olyan önző vagy, hogy az agyam eldobom tőled.
- Eleanor, én nem...
- Nem érdekel, Cerys! Nem érdekel! Csak az, hogy holnap reggel már Dion mindenről tudjon, ha lehet még ma este.
Azzal a lendülettel kinyitotta a mellette megálló taxi ajtaját és bevágódott a hátsó ülésre. Én pedig ott álltam Melbourne utcáján, egyedül, lelkileg teljesen megtörve, szememből patakzó könnyekkel.

------------

Az ágy mellett ülve vártam, hogy Dion felébredjen. Este mikor kissé hosszú szenvedés és csatangolás után olyan hajnal egy körül visszaértem a szállodába, alig bírtam elaludni, és mikor sikerült is, rövid idő után felriadtam. Reggel 6 után azonban nem tudtam visszaaludni és nyitott szemmel forgolódtam és végül úgy döntöttem, leülök a gépemhez dolgozni. Kilenc körül hallottam meg először Dion hangját.
- Mit csinálsz?
A hangra kissé összerezzentem és felé fordultam.
- Dolgoznom is kell. Egész hétvégén nem csináltam semmit. - szomorkás mosolyt erőltettem az arcomra, mert ahogy a férfire néztem, eszembe jutott a tegnap este.
- Mi a baj, baby? - ült fel az ágyban.
- Én... - mélyet sóhajtottam és éreztem ahogy a gombóc a torkomnak feszül.
- Mi a baj? - Dion egyből felpattant és elém térdelt, amitől elolvadtam. Ritkán mutatta ki ezt az aggódó énjét, és azt is csak nekem.
- Szörnyű ember vagyok. - gyürködtem a ruhám szélét, és nem tudtam a szemébe nézni.
- Megöltél valakit? Ha igen, nincs semmi baj, hozom a zsákot, az ásót, szerzek ügyvédet. Megoldjuk. - próbálta viccesre venni a formát, mire annak ellenére, hogy majdnem elsírtam magam, halványan elmosolyodtam.
- Nem...
- Lefeküdtél valakivel?
- Nem... én csak...
- Akkor nincsen baj. - nem hagyta, hogy befejezzem a mondatot. Térden állva kúszott közelebb és kezét a combomra tette. - Nincsen semmi baj, életem. Te vagy a mindenem, és szeretlek.
- De, Dion...
- Nincsen, de. - simította meg az arcomat. - Sajnálom, hogy nem olyan harmonikus a kapcsolatunk, amilyet szeretnénk. De ezek vagyunk mi. Két robbanékony, akaratos, makacs de mégis őrülten szexi és tehetséges ember. Mind emellett szeretjük egymást, ami plusz jó pár pont, nem igaz?
- De igen.
- Szeretlek Cerys. Minden hibáddal, minden problémáddal együtt.
- Én is szeretlek. - mosolyodtam el halványan.
- Csak ez számít. - szorította meg a kezemet finoman. - Semmi és senki más.
- Csak ez. - erőltettem halvány mosolyt a számra.
- Menjünk reggelizni! - hajolt oda hozzám Dion mosolyogva és hosszan megcsókolt.

-----

- Szia, Ele. - köszöntötte barátom az asztalnál üldögélő vörös hajú lányt, mire ő felpillantott telefonjából. 
Mikor meglátta összefonódó ujjainkat, felrántotta a szemöldökét, majd tovább böngészte a telefont.
- Sziasztok. 
Olyan él volt a hangjában, hogy éreztem, ahogy szinte a penge a torkomnak feszül.
- Ma mindenkinek baja van? - ült le értetlen vigyorral az asztalhoz Dion.
- Oh. - pillantott fel Eleanor és olyan megvetés volt a hangjában, hogy rendesen elhittem, hogy bűnös vagyok. Mintha egy embert brutálisan megöltem volna. - Hogy Cerysnek baja volt ma?
- Eleanor, azért kicsit túlzás amit csinálsz, nem gondolod? - felidegesített, hogy így viselkedik.
- Túlzás lenne? - pillantott rám érdeklődve. - Meséltél az esti kalandodról életed szerelmének?
- Mesélt. - vett védelmébe egy pillanat alatt Dion.
- Na, az tök jó akkor. - felelte gúnyosan barátnőm. - És hogy reagáltál?
- Mint látod, jól. 
- Pedig mintha azt említetted volna, hogy gyűlölöd Kevint. 
Éreztem, hogy a férfi megfeszül mellettem és derekamat tartó bal keze ökölbe szorult. 
- Ez változatlan. 
- Akkor nem értelek. - ráncolta a szemöldökét. - Miért tűrted, hogy az a fiú lenyomja a szerelmed torkán a nyelvét?
Jelen helyzetben a szememmel tudtam volna megfojtani a tekintetemmel az állítólagos legjobb barátnőmet. Nem értettem miért támad ennyire, és ellenem van.
- Köszönjük, kedvességedet, Eleanor. Gyere, Cerys. - kissé erősebben húzta meg a kezemet, mint ami az egészséges és tudtam, hogy nagyon nagy baj van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése