Oldalak

2014. május 1., csütörtök

Tervek

Gondolkodtam, hogy mi hol merre meddig.

Először is, hogy ne okozzak senkinek sem csalódás, főleg ne magamnak, így 15 részesre terveztem az egészet. 

A téma természetesen a Forma-1 lesz. 

A főszereplő lány kilétén, karakterén, származásán és nevén még mindig gondolkodom, de már leszűkült egy-két emberre.

A részek gyakoriságát nem tudom belőni, de én mondanék egy heti kettőt maximum hármat, de inkább kettő.

Hamarosan kidolgozok egy rövid részletet, amit majd megosztok, hogy legyen egy kis hangulatotok az egészhez :)

Hamarosan (valószínűleg már holnap) jelentkezem :*

2 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Lassan harmadjára fogok nekiállni ennek a hozzászólásnak a megírásához! Nem, nem azért mert nem tudom, hogy mit írjak, hanem azért mert a technika mint mindig, most sem szeret engem...
    Tudod, nagyon örülök a visszatérésedhez, mert ez a következő lökés, ami még közelebb visz engem is az újrakezdéshez! Az előző bejegyzésedben leírt szavak, mondatok, mintha csak én írtam volna őket! Az érzéseim, és a gondolataim azonosak. Oly sok csalódást okoztam magamnak, és az olvasóimnak is, hogy azt képtelenség lenne megszámolni.
    Az írás számomra maga az élet, egy eszköz önmagam megtalálásához, megismeréséhez. A karaktereim apró darabok, személyiségem még fel nem fedezett részeiből. Én is ezzel akarok foglalkozni, azt szeretném, hogy az írás ne csak egy hobbi legyen számomra, hanem az életemet előrevivő mozgatórugó!
    Én sosem pártoltam el mellőled! Ha még csöndesen, és láthatatlanul is, de mindig itt voltam! Szeretem a történeteidet, úgyhogy alig várom, hogy újra olvashassak tőled!
    Sok sikert, és kitartást! Remélem minél hamarabb találkozunk! ;) :)
    Puszi: Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, Lili!! :)) <3
      Nagyon rég hallottam rólad, nagyon hiányoztál is meg kell mondanom :D Annyira jól esett most ez a kommented, tényleg sok energiát adtál :)
      Nagyon örülök, hogy újra (vagy inkább még mindig) itt vagy velem :)
      Tényleg nagyon köszönöm :) Ez most rendesen feltöltött, komolyan mondom :)
      Igérem mindent megteszek, hogy most jobb legyek mint eddig :)
      Igyekszem.
      Puszi :*

      Törlés