Oldalak

2014. május 2., péntek

'Til the love runs out - Trailer

Elkészült a szereplő menü! :D kukkantsatok bele ;)

....

Emellett hoztam egy nagyon rövid trailert, de aki ügyes és szemfüles már le is szűrheti, ki milyen szerepet kap a sztoriban és hogy mi lesz a lényege :D Arra kíváncsi vagytok rájöttök-e, hogy milyen csapatról van szó és ki a lány csapattársa :D ha van tipp, jöhet le kommentbe :)

-----------------------------



- Oh, szóval így vetsz véget a kapcsolatunknak? - emelte fel a hangját is a férfi, és már lassan mindenki minket nézett a paddockban.
- Ne emeld velem fel a hangodat velem szembe! - én is kezdtem kiesni a kontroll alól, a nyelvem gyorsabban pörgött mint az agyam. - Mégis nem értem miért vagy kiakadva, mikor te is szana-szét csaltál a kapcsolatunk alatt. Legalább ne úgy állítsd be magadat, mint egy angyal. 
- Ne mond, hogy elhiszed a sok hülye pletykát. - vált lesajnálóvá a hangja, amitől abban a pillanatban fel tudtam volna pofozni.
- Szerettelek! - a hangom hisztérikus volt és szemem megtelt könnyel. - De az irántad érzett szerelmem már rég elmúlt. Nem ma és nem tegnap, már rég nem vagyok képes szeretni téged.
- Oh, ezt igazán jó tudni. - vonta fel a szemöldökét a férfi. - Akkor fussál a kis zöld fülűhöz. 
- Mi ez a botrány már megint? - hallottam barátnőm hangját, aki fáradtan és nyűgösen igyekezett felénk miközben a füléből kivette a fülhallgatót és a derekán megkötötte a szürke overallt. 
- A kisasszony konkrétan összeszűrte a levet a csapattársaddal. - pillantott rám lesajnálóan. - Nem egyszer nem kétszer. És most hajlandó ezt közölni velem. 
- Jó, jó, jó. Állj, most. - tette fel a kezét szenvedő arccal Eleanor. - Kezd fejem felett elegem lenni belőletek. Gondolkodjatok már! Hogy lehettek ennyire önzőek? Ez elvileg az én hétvégém. Az én szülinapom, az én dobogós helyem, az én mindenem. Erre ti itt jöttök és a saját, önző érdekeitek miatt tönkre vágjátok az egészet. Undorítóak vagytok mind a ketten. Csak magatokkal és a semmire sem jó kapcsolatotokkal törődtök. Elvileg a legjobb barátaim vagytok, de ezt már egy jó ideje egyikőtök sem bizonyította. Komolyan mondom, a személyi edzőm jobb barátnő, mint mostanában te, Cerys. - nagyon ingerült volt, és fájt amiket mondott, de igaza volt. - És te pedig, Dion. Rád is ugyanez vonatkozik. Szedjétek össze magatokat, vagy szakítsatok, vagy csináljatok magatokkal valamit, különben tűnjetek a francba. Ilyen barátokra nekem nincsen szükségem, ha egyáltalán barátoknak lehet titeket hívni.
Eleanor majd felrobbant, és látszott rajta, hogy lett még volna mit mondani, de inkább csak egy mély sóhaj kíséretében távozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése