Oldalak

2014. szeptember 11., csütörtök

Forget it! - Pilot

Forget it!
/Pilot/


- Könyörgöm neked, Valentina. Jó móka lesz. 
- Ja, szerintem is. - beletúrtam a hajamba és húgomra pillantottam. - Menj egyedül, Camila. Paolo úgy se lát szívesen. 
- Dehogy nem! Nagyon kedvel téged. 
- Mintha leribancozott volna múltkor. Nem tudom, mennyire van meg.
- Tudod, hogy te vagy a legjobb nővér az egész világon, de igazat kell neki adnom. Durva dolgokat csináltál akkor és ezt te is tudod.
- Két éve. És azóta se lépett túl rajta, és hajlandó elfogadni, hogy megváltoztam. 
- Akkor újra itt az alkalom. Annyira szeretném, ha jóba lennétek. Nekem ez nagyon fontos lenne. Adjatok egymásnak egy esélyt.
- Rajtam ez nem múlik. - rántottam meg a vállamat. 
- Rajta se. Szóval jössz velem? Keresünk neked egy helyes pasit, CSAK egyet. Rád fér. - paskolta meg az arcomat. 
- Legyen. - sóhajtottam mélyet. 
- Király! - tapsikolt vidáman a testvérem. 
- Hogy kell egy ilyenre felöltözni? - túrtam a padlón lévő ruhakupacba. - Milyen az idő kint? Te ma már voltál. 
- Én így mentem és nem fáztam. - mutatott végig magán a húgom. Rövidnadrág és egy crop top volt rajta. - De te legyél nagyon csinos. 
- Meglátom. 
- Muszáj! 
- Megjöttem. - az ajtó becsapódott és a magassarkú hangosan kopogott a parkettán.
- Itt vagyunk a szobámba. - kiabáltam, miközben egy farmer shortot rángattam ki a frissen mosott kupacból. 
- Sziasztok. - lépett be a szobába Skye és levette a szemüvegét. Röviden végigmérte a kuplerájt a szobámba és halvány mosoly futott végig az arcán. - Nem sok minden változott, mióta elmentem. 
- De. A kupi nagyobb lett. Tanácstalan vagyok. 
- Ahogy mindig. - huppant a puha szőnyegre a barátnőm. - Mi a tanácstalanság tárgya most?
- Ez a szörnyeteg. - böktem húgom felé. - Rávett.
- Mire? - ráncolta össze a szemöldökét.
- Uh, uh, te is gyere. - csillant fel a szeme Camila-nak. 
- Jó, jó, de hova? - rázta a fejét kissé értetlenül a haját és fekete haja ezer felé szállt.
- Hivatalos Paddock vendégek vagyunk a Forma-1 monacói nagydíjra!


Nagyon rövid kis pilot, alig pár mondat, de egy kis ízelitő, kis betekintő. (Tényleg nagyon kicsi :"D) De mentségemre szóljon, hogy nagyon beteg vagyok, nagyon fáj mindenem de még így is bemászok az iskolába, és ott szenvedek :D Hétvégén WSR-re megyek, remélem sokan követitek a példámat mert mindig jó buli :D ez a harmadik év, hogy ott leszek :)
A rövid pilot ért bocsánat még egyszer, de hétvégén próbálkozom :)

Puszika :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése