Oldalak

2014. szeptember 17., szerda

WSR + Elromlott laptop

Életjelet adok magamról, nehogy azt higgyétek nagyon meghaltam.

Először:

WSR ISTENI VOLT! Szombattól vasárnapig, reggel 10-től délután 5-ig a paddockban járkáltunk. Megismerkedtünk pár Lotusos sráccal, van rengeteg autogram kártyám, rengeteg közös fotóm. 

Ja: Ott volt Jules Bianchi is :O (el is kaptuk egy képre, nagyon kis kedves) 

Mindenki nagyon laza volt, mindenki nagyon kedves volt. Behívtak a boxba, behívtak a sátorba, mosolyogtak, közvetlenek voltak :) Egy szóval nagyszerű volt. :)

Legközelebb ugyanitt, ugyanekkor :D már gyűlnek a programok a naptárban, amit a Hungaroringen töltök.

1. DTM teszt
2. DTM futam
3. Forma-1
4. WSR 

Van mit csinálni és van miért oda járni :D 

Másodszor:

Vasárnap este, mikor WSR után megfáradva le akartam ülni, hogy befejezzem a második részt, és felrakjam, ijedten konstatáltam hogy a gép le van merülve.

Oh, mondom semmi probléma, be kell dugni tölteni. Hát hatezer helyre dugtam be és hatezerszer szedtem ki, csak nem akart tölteni. Mondom ezzel mi van. 

Mikor hat ezeregyedjére szedtem széjjel a töltőt, hátha máshol van a probléma, a két részből három lett... ami nem jó. Nagyon nem jó. Elszakadt valami fém izé.

Eleve szar volt már jó ideje, csak a jó istenke tartott benne a lelket, az aksi meg már rég haza van vágva, így a jóistenke is elpártolt szegény töltő mellől és hagyta hogy halálnak halálával haljon meg a karjaimban. Rest in peace drága töltő és akkumulátor egészen hétvégéig, amíg nem veszek egy újat. 

Na szóval igyekszem minél gyorsabban beszerezni egy töltőt, és egy aksit. De ha van töltő, az aksi várhat. 

Mint már említettem, a 2. rész fele kész van, hétvégére pedig fent van :D Valahogy :"D

Addig is szíves türelmeteket és megértéseteket kérem valamit....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése