Oldalak

2013. május 20., hétfő

Díj ediction III.

Köszönöm szépen, Lilim :) <33 Nagyon szépeket írtál a történetről ;)




A szabályok:
 - Említsd meg, hogy kitől kaptad a díjat!
- Válassz ki maximum öt! bloggert akiknek továbbküldöd a díjat, és utána röviden indokold meg, miért éppen ő érdemes szerinted erre a díjra!
- Hagyj üzenetet a választottak blogján a díjról!
- Végezetül válaszolj meg öt egyszerű kérdést, amelyek a következők:
♥ Ki vagy mi inspirál Téged elsősorban abban, hogy blogot vezess/írj?
♥ Melyik a kedvenc dalod jelenleg, amelyet nap mint nap meghallgatsz? (előadó, számcím, youtube link)
♥ Ha választhatnál egy helyet a világon, hol élnél most a legszívesebben és miért?
♥ Mi volt tegnap az utolsó gondolatod elalvás előtt?
♥ Ha eltölthetnél egy estét egy híres emberrel (legyen élő vagy már elhunyt) kit választanál és miért pont őt?

Mercii: Bármenyire nem szeretem Sebastian Vettelt, mint versenyzőt és mint embert az életben, ő neki sikerült velem megszerettetni a történetében. Fordulatos, és izgalmas volt, valamiért nagyon szerettem ahogy írta az Competitiv Spiritet :) Most kezdett bele egy újba, természetesen fogom olvasni :)
Rebii: Ugyanaz vonatkozik rá, mint Merciire. Valahogy tudat alatt megszeretette velem Vettelt, de csak a történetekben :) Minden fejezete le tud kötni, várom mindig a folytatást.
Nandita: Nem volt kérdés :D A kedvenc pilótámról ír, nem is tudok mit mondani. :) Emellett nagyon kedves kommentelőm is, szóval dupla pont :D Szeretem olvasni a fejezeteket :)
Kori: Három igazán kedvelt pilótám szerepel a történetében, így nem is kérdés, hogy miért olvasom :D Tetszik, hogy külön szemszögekből írja le a sztorit, élvezetes :)
Brigitta: Ugyanúgy megkísérelte a lehetetlent, hogy megszerettesse velem papíron a német pilótát :D Sikerült is. Igazából a Killer Love-ot olvastam el, sajnos a Mahdotonhoz még nem sikerült hozzáfognom, de ha lesz pár szabad napom, akkor beleolvasok :)

1, Hm... nem is tudom... régebben még írtam egyszer Lilinek, hogy mi az, ami inspirál. Egyszer hallottam egy interjút egy íróval, és ő ezt mondta: "Imádok írni. Hogy miért? Mert hihetetlen felemelő érzés, hogy a karaktereid életét te alakítod. Te döntöd el, mi a következő lépés, mi árnyékolja be vagy éppen pörgeti fel a hangulatukat. Egy fajta játék. Az embert jó érzéssel tölti el, hogyha a saját sorsát nem is, de a szereplőéit irányíthatja." Rám ez nagyon igaz :D
2, Uh, hát most nagyon rákattantam a rock bandákra :D Nem tudom, régebben is szerettem ezt a két együttest, de ez a két szám az, amit szerintem még évekig hallgatni fogok :) 30 second to Mars - Up in the Air és Fall Out Boy - My songs know what you did in the dark, és egy szintén Fall Out Boy- The Phoenix Szerelmes vagyok ezekbe a dalokba :D Emellett Jared Leto és Pete Wentz se megvetendő személy ;) Mióta FOB visszatért, még jobban szeretem őket, mint azelőtt ;)
3, AH, MONACO! Monaco, Monaco és ezerszer is Monaco :D Nem véletlenül élt ott Blance is :D Álomváros, nagyon nagyon szeretnék ott lakni :) Imádom, gyönyörű, nagyon-nagyon- nagyon és még annál is jobban tetszik :)
4, Hm, jó kérdés :D Most nem tudom... az talán, hogy nagyon várom már a pénteket, mert megyünk A38-ra, Mary Popkidsre :D
5,Huh, nagyon nehéz kérdés. F1 élő pilóták közül, egyértelműen Fernando Alonso, szerintem nem kell magyaráznom miért :D de halottak közül Ayrton Senna, és őt már sokszor leírtam, hogy szeretem, tisztelem, csodálom amíg élek. Színeszek közül ezer és egy van: Ryan Gosling, Liam Neeson, Bradley Cooper :D Nagyon nehéz, de sportlók közül is akad egy pár :D Novak Djokovics, Roger Federer, Lionel Messi, David Villa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése