Oldalak

2013. június 20., csütörtök

Utálhattok :/

Nagyon nagyon sajnálom... tényleg, őszintén. Nem akartam azt mondani korábban sem, hogy jaj majd nyáron lesz időm írni. Mert tudtam, hogy nem lesz. Elmondom hogy telik egy napom: Felkelek, összekészülök, iszok egy kefirt és már lelépek. Ha nem edzésre sietek, akkor a városban rohangálok intézve ügyes bajos dolgaimat. Általában háromkor el tudok indulni az edzésről, vagy végzek a dolgaimmal és már azt hinném, hazamehetek, de nem. Rohanok át a városon találkozok barátnőkkel vagy újabb feladatom van. Este hazaérek nyolcra vagy kilencre és ha van erőm és akkor még elmegyünk valamerre, de egyenlőre ezen a héten csak beestem az ágyba egyedül két este volt, hogy kicsit éjszakáztam. 

Szóval így telik a napom, egy percet alig töltök itthon, legjobb esetben itthon alszom. És ennyi. Holnap hála az égnek végre kaptam egy pihenőnapot, kicsit tudok foglalkozni magammal és nem másokkal, ahogy egész héten tettem :) Mondjuk nem mintha nem lett volna ínyemre a munkám, és a barátnőzés, de azért kicsit sok volt. Szóval holnap lustizok, de edzésre mégis megyek, de csak este. 

Ezért nem tudtam írni. Mondjuk a fele már megvan, de nem az igazi. Holnap délelőtt még megyek kozmetikushoz, addig majd reggel írogatok, meg ha edzés előtt van egy szabad órám, akkor fel is teszem :)

Szóval lehet utálni, lehet fújjozni, de igyekszem és sajnálom :/ Viszont a rossz hírem, hogy szombaton utazok, szóval egy hétre újra offos. És lehet hogy nem látom az angol nagydíjat :( HÁT ILYET :(

Na jó, nem nyafogok ennyit mert tényleg utálni fogtok :D Holnap igyekszem hozni a részt. Puszi :*

2 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Èn egyáltalán nem utállak, sőt! Én vagyok tipikusan az, aki mindig egy csomót késik a részeivel. Èn sosem értettem, hogy hogyan tudod ilyen gyakran hozni a részeket, amik mindig fantasztikusra sikerednek! ;) Én nagyon vàrom a folytatást, és szívesen olvasnám már, de teljes mértékben megértelek! Èn is keveset vagyok itthon, és jövő, illetve az utàna való héten is önkénteskedni fogok, utána pedig nyaralok, úgyhogy nálam is lesz kihagyás... Tehát én nem vagyok mérges, csak mérhetetlenül kíváncsi!:) Holnapra jó ,, pihenést"! ;)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      De édes vagy Lili :)) <3
      Hát ha van ihletem, akkor nem érdekelnek a dolgaim, csak írok :D Csak most az a baj, hogy repülök a munkámból, ha kések :"D Szóval rövid pórázon vagyok fogva :D

      Na, holnap igyekszem irogatni remélem fel tudom tenni :)

      Köszi a megértést :) Puszi :*

      Törlés