Oldalak

2013. június 3., hétfő

Vergődök

Elmondom nektek mi a nagy büdös helyzet nálam. Az, hogy nothing ötlet. De komolyan. NOTHING. Csupa nagybetűvel. Nem tudom mit csináljak már Blanceékkal, Peterékkel meg elég lassan haladok, és most annál is megfeneklettem. Nem tudom mi legyen és ez kezd megijeszteni.

Közbe pedig itthon vergődök mint egy rakat szerencsétlenség, két percenkét rám tőr egy köhögő roham, mert igen, beteg vagyok :) A taknyom- nyálam egybefolyik, kirohad a torkom annyira fáj és néha lüktet a fejem.  Köszi, június, eddig csodásan telsz ;) Ma itthon voltam emiatt, nem mentem be a suliba, meg amúgy se csinálunk semmit. A nap fénypontja esküszöm az volt, hogy miután voltam a dokinál bementem a New Yorkerbe és vettem két gyönyörű maxi szoknyát.

Ma csak négyszer álltam neki a Never Look Back folytatásának de semmi. Írtam egy sort és így megakadtam. Ültem itt vagy tíz percig, gondolkodtam hogyan folytassam. És semmi. Na akkor utána lementem a kutyival sétálni, közben próbáltam rendet tenni a fejembe. Ötlet nem jött, de mondom nem gáz, hazaérek, leülök, majd lesz valami jó. Aha. Csak szeretném. Megint itt ültem, nem tudtam melyik billentyűre tegyem az ujjaim. Áh. Utána elmentem dokihoz és gazdagodtam két szoknyával + 6 féle gyógyszer <3 A Celestes sztorit már meg se nyitom, mert csak jobban elszomorodok, hogy nothing ihlet.

Közben igyekeznék készülni az angol vizsgámra ami most pénteken és jövő hét kedden lesz, de ahhoz is mondhatom sok kedvem van betegen. Bioszból is csütörtökön írok. Szerdán már be akarok menni, mert lehet hogy holnap fel fogom kötni magamat. Utálok itthon lenni, mikor suli van. Inkább betegen bemegyek, csak ne vergődjek itthon. 

Na jó, szóval ennyi. Lehet lesz ihletem és akkor szokásomhoz híven hozok nektek mókát, lehet nem és akkor szétverhetem a fejem a billentyűzetbe :) Szorítsatok.

Ilyen színű a kék szoknyám :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése