Oldalak

2013. június 30., vasárnap

Welcome home :)

Ezt is megéltem :DD Haza értem ma este pontosan öt órakor és leültem :D Ez már hiányzott :) Hogy mégis hol voltam? Egy hajóúton a Görög-szigetek körül. 

  • Bari
  • Korfu
  • Athén
  • Olümpia
  • Szantoríni
  • Dubrovnik
  • Velence
Ezekben a városokban jártam az alatt a 7 nap alatt míg távol voltam szeretett szülőföldemtől :DD  Ami erre a csodaútra elvitt, az nem más, mint egy MSC FANTASIA.
(A képek a netről vannak, de minden pontosan ilyen volt a hajón :)

http://www.msccruises.com/gl_en/Images/MSC%20Fantasia-visore_tcm5-2879.jpg 
http://images.cruisemates.com/cruise-ships/6/1/7/msc-fantasia-cruise-ship.jpg

http://irishcruiseblog.typepad.com/.a/6a0120a5d6378c970c017d3e47a9d1970c-800wi 
 

Csodálatos utazás volt :) Minden percét élveztem. Az ételek fantasztikusan finomak voltak, maga az egész hajó csodálatos volt, a hostok és hostessek nagyon jó fejek voltak párral össze is sikerült barátkozni :D A színházi előadások pedig mindig tökéletesek voltak, egyik este sem hagytuk ki :) 
Nem akarlak titek untatni, mert lehet hogy kicsit se érdekel hol voltam, de azért megmutattam :)) VISZONT! Mikor Velencében sétáltunk olyat találtam hogy majdnem összeestem ott helyben.


EGY FERRARI BOLT! BEZONY! Mikor megláttam csak álltam előtte úgy öt percig. Gyönyörű volt. Minden Ferrari rajongó mennyországa. Lefotóztam kívülről, bent pedig egy jó fél órát eltöltöttem. Anyáéknak úgy kellett kirángatni :DDDDDD Nem vettem semmit, mert késésben voltunk a hosszan nézelődés miatt, de a látvány az örökké belém ivódott. Oda egyszer visszamegyek :D Megígértem a boltnak, hogy hozzámegyek feleségül :D A telefonom jelen helyzetben meghalt, ezért a netről kerestem nektek képeket :)

Erről a képről már csak én hiányzok ahogy tátott szájjal bámulom a kirakatot :D


Na igen, ezt lazán bedobták a kirakatba :D

 
 
Úgy a kínálat kis része :D Nem tényleg nincs szükségem innen semmire :"D 
 
 

Mellesleg a futamnak tudom az eredményét és nagyon örülök :) Tökéletes dobogó ;) De csak innen- onnan szedegettem infókat, 21:55-kor nézem meg az ismétlést :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ha hiszed,ha nem, de én is voltam abban a bizonyos Ferrari boltban, pontosan 2 évvel ezelőtt. Bármennyire nem vagyok/voltam Ferrari drukker, de engem is alig lehetett kirobbantani az üzletből. Elbámészkodtam én is ott, nah!:DD
    A futamot mindenképpen nézd meg, mert ezt a bizonyos Brit nagydíjat még sokáig fogjuk emlegetni.. A barátnőm, aki nincs túlságosan oda ezért a sportét, bár mostanában próbálom rászoktatni, rámírt a futam közepén, hogy mégis mi a f@sz van?!:DD Az utolsó körök pedig valami hihetetlenek voltak! Én nem bírtam egy helyben meglenni.. felpattantam, mutogattam, majd megőrültem:) Apummal meg hatalmas örömben törtünk ki a futam egy bizonyos pontján... Összeségében szerintem egy igazán emlékezetes futam kerekedett belőle, és eléggé botrányos is. Bár, ahogy szokták mondani, vagyis ahogyan mindig mondom "az élet sosem igazságos" és PONT.. Mert nem az, de ez már egy másik téma.. szerintem én is nézek ismétlést, hogy felbosszanthassam magamat mégegyszer, illetve, hogy újra megnevetessem magamat... Talán már kínomban...
    Jó futamnézést, és elnézést a kiszit összeszedetlen hozzászólásért!:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Na akkor te is részese lehettél az élménynek :D Én egy életre szívembe zártam azt a boltot :D Maga a menny :) <3
      Most lett vége a futamnak és hát imádtam :D Igaz, tudtam a végeredményt meg hogy kivel mi történt a futam alatt, miközben néztem tövig rágtam a körmeimet :DD Azon pedig szakadtam hogy Szuzónak a hangja is elfullott úgy üvöltözött :D
      Köztudottan nem vagyok egy Vettel drukker így nem hullattam könnyeket mikor kiesett. Maximum örömkönnyeket :"DDD
      Lewist sajnáltam, mert tényleg örültem volna, ha most nyer. Olyan aranyosan nyilatkozott tegnap az időmérő után hogy a legjobb nap ez számára. De így is eszméletlen futamot futott azt meg kell hagyni :)
      Hihetetlen izgalmas futam volt, de jó értelemben, nekem tetszett, főleg a vége :) Holnap irok értékelést meg hozok képeket :D

      Holnap már lesz saját gépem, szóval hozom a fejezetet is ;)

      Puszi :*

      Törlés