Oldalak

2013. június 15., szombat

XLIV. fejezet - Accident


Nem bírtam ki :DDD Végre volt rá ihletem és nem bírtam ki hogy ne hozzam el nektek :/ Lehet hogy kicsit meglepő, de remélem tetszik :D
Enjoy darling :*


A nap követelőzően igyekezett betörni a szobába és akárhogy helyezkedtem, nem tudtam kikerülni a fénysugarakat. Végül nagy morcosan kinyitottam a szememet és a másik oldalamra fordultam, hogy üdvözöljem Fernandot. Legnagyobb meglepetésemre senki nem feküdt mellettem, csak egy papírlap a párnán. Értetlenkedve ültem fel az ágyban és a levélért nyúltam.


„El kellett rohannom, nem akartalak felébreszteni.  Megyek vissza érted dél körül. Szeretlek. F.”


Széles mosoly költözött az arcomra, hogy nem SMS-ben, hanem így közölte az üzenetét. Elvettem a telefonomat az éjjeli szekrényről és morcosan vettem észre, hogy még csak tíz óra. Lerúgtam magamról a takarót és bevonultam a fürdőbe. Egy frissítő zuhany után kiválogattam a ruháimat és elkészítettem a sminkemet. Ráérősen készülgettem, és mivel nem volt kedvem egyedül lemenni, reggelizni, ezért rendeltem a portáról egy kevés ételt magamnak. Miközben a szőlőből szemezgettem, beütöttem a jól ismert számot.

-          Jó reggelt. – szólt bele a lány.
-          Szia, Val. – mosolyogtam. – Hogy van Vaquero?
-          Köszönöm kérdésed, én is megvagyok. – nevetett barátnőm.
-          Elnézést. Akkor hogy vagy kedves Valery?
-          Igazán kedves vagy, hogy érdeklődsz. Meglepően meleg van most itthon, de amúgy jól.
-          És a kiskutya?
-        Ő is elvan. Ma nem mentem be dolgozni, itthon voltam vele. Most a teraszon üldögélek a kanapén, ő pedig mellettem fekszik. Tegnap viszont itthon kellett hagynom, de jól bírta.
-         Akkor örülök, hogy jól vagytok. – mosolyogtam. – Nem unatkozol?
-       Nem. Itthonról intézem az ügyeimet, voltam úszni meg kondizni reggel. Lewisról tudsz valamit vagy ma még nem találkoztatok?
-          Még nem. De tegnap este együtt vacsoráztunk.
-          Igen, azt mondta. Csak ma még nem hívott.
-          Nem tudom, majd átkopogok hozzá legrosszabb esetben.
-          Köszi. Na, jó, akkor sok sikert Fernandonak is mára.
-          Átadom. Én meg puszillak titeket.
-          Mi is.

Mosolyogva kinyomtam a telefont és elkezdtem visszapakolni a kocsira a reggeli maradványait. Azonban alig tudtam két tányért összerakni, már újra csörgött a telefonom. Mikor megláttam ki is hív, mosolyogva szóltam bele.

-          Jó reggelt te pacsirta.
-          Neked is jó reggelt. – hallottam a hangján, hogy vigyorog. – Mikor keltél?
-          Fuu… egy órája kb. Most fejeztem be a reggelit.
-          Jól van. Én is most végeztem, de még be kell ugranom valahova, aztán megyek érted és megyünk a pályára.
-          Rendben. De hogy- hogy ilyen korán elmentél? Mikor mentél el?
-        Nem akarod tudni. Fél hétkor keltem, hétkor már jött értem Edoardo és Fabrizio elrángattak a pályára, hogy körbefussuk. Utána volt két sajtós jelenésem, meg pár dolog a csapattal és most tudtam elszabadulni. Most még beugrok valahova, az fél óra, aztán megyek érted.
-          Uhh… hogy bírtál olyan korán felkelni? – utaltam a tegnap estére, ahol hárman, Lewisszal éjszakába nyúlóan beszélgettünk.
-          Nem hagytak békén. Azt mondták téged is felkeltenek, ha nem jövök és azt senki nem akarta.
-          Miért? – nevettem.
-     Mert köztudottan harapsz, ha annál korábban kell felkelned, minthogy meglenne a szükséges nyolc óra alvásod.
-          Így lenne? – nevettem tovább.
-          Bizony. Na, jó, le kell tennem, de hívlak, ha gyere le.
-          Jól van. Szeretlek.
-          Én is szeretlek.

Kinyomtam a telefont és befejeztem az asztal összepakolását. Amíg Fernandora vártam bekapcsoltam a gépemet és válaszolgattam az e-mailekre és a kérdésekre, amik a rajongóktól jöttek, valamit átböngésztem azokat a linkeket, amiket Yvonne küldött. Mióta megbeszéltük Fernandoval, hogy hol lesz a két esküvő, és az időpontokat is letisztáztuk, sokkal gyorsabban haladtuk a rendezéssel. Az egyházi esküvő december 2.-án lesz egy csinos monacói templomban, a polgári pedig április 13.-án, Ibiza tengerpartján. A fél óra hamar elrepült és a telefonom már csörgött is.

-          Induljak? – szóltam bele mosolyogva.
-          Aha, öt perc és ott vagyok.
-          Megyek. – kinyomtam a készüléket.

Beledobáltam minden fontos dolgot a táskába és megigazítottam a sminkemet a tükörben. Belebújtam a cipőmbe, majd felkaptam a táskámat és elhagytam a lakosztályt. A lift ajtaja pont akkor zárult mikor, mikor bezártam az ajtót. Bosszankodva mentem oda és türelmetlenül vártam a felvonóra. Valószínűleg tíz percbe telt, mire leértem és csodálkoztam, hogy Fer még nem hívott. A szálloda elé érve összevont szemöldökkel tapasztaltam, hogy nincs ott a tűzpiros Ferrari. Leültem az egyik padra és ott várakoztam tovább. Mikor további tíz perc múlva sem volt ott elővettem a telefonomat, hátha hívott, csak nem hallottam. De mivel nem volt nem fogadott hívásom, rányomtam a gyorshívásra. A nyolcadik búgás után kisípolt a telefon, amiért megráztam a fejem. Mindig felveszi a telefont. Újra és újra hívtam, de egyre csak kisípolt. Mikor már épp Edoardo számát kerestem, megszólalt a telefonom. Fellélegeztem egy pillanatra, hogy Fernando hív, de nem. Rejtett szám. Értetlenkedve emeltem a fülemhez a készüléket.

-          Igen?
-          Blance Genger? – szólt bele egy reszelős férfihang.
-          Igen?
-          Ön van megadva második értesítendő személynek Fernando Alonsonál.
-          Hogy mi? – akadt el a lélegzetem.
-          Karambolozott. Egy autó oldalról belerohant a kocsijukban és…

De a végét már nem hallottam. A kezemből szó szerint kizuhant a telefon és hangosan koppant a kemény betonon. Halványan hallottam, ahogy még tovább magyaráztak a telefonba, de már nem voltam magamnál. A sokktól, ami ért, levegőt sem kaptam. Azt sem éreztem, hogy valaki gyengéden rázogatni kezdte a vállamat. Csak akkor kezdett belém visszatérni az élet, mikor a férfi egyre erősebben rázott.

-          Blance, mi van veled? Itt vagy.

A hang is lassan jutott el a fülemig, így lassan fordultam a pilóta felé. Lewis felvette a telefonomat a földről, amiben már megszakadt a hívás.

-          Blance, figyelj rám. – guggolt le hozzám a brit pilóta és igyekezte felvenni a szemkontaktust. – Mi a baj?
-          Fernandonak… - nem tudtam befejezni a mondatot és elcsuklott a hangom.
-          Használj szavakat, B.
-          Fernandonak balesete volt… oldalról belerohant a kocsijába egy másik autó.
-          Hogy mi? Hol? Vagy mikor? Blance, be kell mennünk hozzá, mit mondtak?
-          Én… én nem tudom. – temettem az arcomat a kezeimbe.
-      Gyere már! – rángatott fel a padról. Legalább higgadt volt, már amennyire ebben a helyzetben az lehet az ember és tudott cselekedni. – Add a telefonodat. Biztos értesítették Fabriziot, Edoardot vagy Luist, ha egyikük sem volt velük. Ők biztos tudják, melyik kórházba vitték. Gyere.

A brit pilóta villámgyorsan keresett a telefonban a számok után, de közben másik kezével már egy taxi után intett. Én tehetetlenül hagytam, hogy a világbajnok magával húzzon, mert az agyam egy része még fel se fogta, mi történt.

Outfit 4

2 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Húha! Erre aztán nem számítottam, és pont ezt imádom a történetedben, hogy mindig meg tudsz lepni valamivel! Egyszerűen imádom, és most esedezve könyörgöm, hogy Nandonak ne legyen semmlyen komoly baja!! Kérlek!!!!!
    Én hihetetlenül megszerettem a spanyolt, legalábbis ahonnan az én szememből indult, ma ahhoz képest imádom!:D Amolyan ,,mádodik" kedvenccé lépett elő, legalábbis tavaly év végén is neki drukkoltam, és ha Lewis kiesik, vagy esélytelen, akkor Nando győzelméért szorítok inkább..
    Nah szóval, legyen minden rendben, és siess a folytatással amennyire csak tudsz!!!:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      De aranyos vagy :DD Ennek viszont igazán örülök, hogy sikerült veled megszerettetnem :D Annak meg pláne, hogy drukkolsz neki :DD
      Igyekszem vele, csak ma úgy rohangáltam a városban mint a mérgezett egér ezer és egy dolgot intéztem, körülbelül két órája értem haza és csak egy jó fél órája tudtam ideülni a géphez szóval még sehogy nem áll a következő rész :D Holnap is sűrű napom lesz, de ha este itthon leszek, próbálok írni :)
      Puszi :*

      Törlés